اخبار جامعه

بررسی انتقال اوراقچیان از محور شوش

بررسی انتقال اوراقچیان از محور شوش

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره انتقال واحدهای اوراقچی به مکان جدید گفت: درصورتی که اتحادیه زمین های مناسبی را برای انتقال واحد های صنفی واجد شرایط معرفی کند شرکت می تواند در تسریع مراحل قانونی و صدور مجوز های لازم کمک کند.

به گزارش خبرگزاری خبر فوری، نشست مشترک مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، با حضور جواد برازنده رئیس اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو برگزار شد.

سعید بیگی با بیان این که صنف آهنگران و صنعتگران یکی از رسته های شغلی می باشد که نیارمند خروج از شهر است گفت: اغلب واحدهای مستقر در محور شوش در سال های اخیر از این خیابان منتقل شده اند اما هنوز تعدادی از آن ها باقی ماندند و باید برای تشویق آن ها به انتقال اقداماتی را انجام دهیم.  

وی درباره بازسازی فضاهای به جا مانده پس از انتقال واحد های صنفی در این محور اظهار کرد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر آماده است تا با همکاری شهرداری منطقه 15 تهران برای بازسازی این فضاها برنامه هایی را اجرا کند. 

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره انتقال واحدهای اوراقچی به مکان جدید عنوان کرد: درصورتی که اتحادیه زمین های مناسبی را برای انتقال واحدهای صنفی واجد شرایط معرفی کند شرکت می تواند در تسریع مراحل قانونی و صدور مجوزهای لازم کمک کند.  

بیگی با اشاره به لزوم همراهی اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو در انتقال کامل این واحدها گفت: یکی از مباحث مهم مطرح شده در این جلسه عدم ارائه مجوز فعالیت جدیدی برای استقرار در محور شوش و خیابانهای اطراف آن بود.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف