اخبار حوادث

بازداشت شرور مسلح در غرب تهران

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از دستگیری یک شرور سابقه‌دار و مسلح در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبر فوری، سرهنگ غلامعلی نعمتی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان قدس درپی اعلام خبری مبنی بر حمل و نگهداری سلاح گرم توسط یکی از اشرار سابقه دار، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستورکار خود قرار داده و در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که گزارش‌های دریافتی صحیح است.

وی ادامه داد:‌ ماموران کلانتری با پایش اطلاعات به‌دست آمده و شناسائی متهم اقدام به هماهنگی قضائی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه سلاح کلت کمری ، دو تیغه خشاب و ۲۵ تیر جنگی ، ۱۶ قبضه انواع سلاح سرد ، دو عدد افشانه و دو دستگاه شوکر کشف و ضبط شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس با بیان اینکه متهم دستگیر شده که از اراذل و اوباش سطح دار شهرستان و دارای سابقه دستگیری است، گفت:‌ این فرد پس از انتقال به مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن سعی در انکار جرائم خود داشت، اما در نهایت با توجه به ادله و مستندات موجود و اقلام کشف شده غیرمجاز به جرم خود اعتراف کرد. 

نعمتی از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. همچنین تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.