اخبار سلامت

چهار کارمند سامسونگ به سرقت فناوری متهم شدند

امروز و چهار کارمند سامسونگ به سرقت فناوری نیمه هادی اختصاصی متهم شده اند. این کارگران فناوری ظاهراً تراشه های نیمه هادی ارزشمند را از سامسونگ دزدیده و آنها را به یک شرکت خارجی فاش کرده اند.

دفتر دادستانی ناحیه مرکزی سئول این چهار کارگر را به دلیل نقض قانون جلوگیری از رقابت ناعادلانه و قانون حفاظت از فناوری صنعتی به بازداشت فیزیکی متهم کرده است. دو نفر از این کارمندان مهندسان سابق هستند و دو نفر دیگر به عنوان محقق در شرکت مهندسی سامسونگ کار می کنند.

یک کارمند سابق که در بخش نیمه هادی سامسونگ کار می کرد، هنگام جستجوی کار، نقشه ها و دستورالعمل های عملیاتی و سایر داده های فنی مهم را به دست آورد. او سپس به یک شرکت مشاوره نیمه هادی چینی فاش کرد که در آنجا به دنبال کار می گردد و زمانی که در آنجا کار را پیدا کرد، از داده های سرقت شده استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

دادستان یکی دیگر از کارمندان سابق سامسونگ را به سرقت فایلی حاوی فناوری نیمه هادی کلیدی متهم کرده است. ظاهراً او در حالی که هنوز برای سامسونگ کار می کرد، پرونده را به رقیب این شرکت اینتل داده است. او با گرفتن عکس از داده های موجود در پرونده، داده ها را به سرقت برد.

5858