اخبار فرهنگی

قطار حواشی «شبکه‌ی مخفیِ زنان» به انتهای خط رسید

سریال «شبکه‌ی مخفیِ زنان» افشین هاشمی در حالی با تمام حواشی اش به اتمام رسید که آخرین قسمت آن به ناصر تقوایی، علی حاتمی و بهرام بیضایی تقدیم شد.

به گزارش خبر فوری، امروز قسمت آخر «شبکه‌ی مخفیِ زنان» منتشر شد و پخش آن پس از فراز و فرودهای بسیار به پایان رسید و به گفته کارگردانش دیگر توقفی در کار نیست و قطار به آخر رسیده است.

«شبکه مخفی زنان» اولین حضور افشین هاشمی به عنوان کارگردان در شبکه نمایش خانگی‌ بود؛ نویسندگی آن را محمد رحمانیان و محسن قرائی بر عهده داشتند و کار به تهیه‌کنندگی محمدحسن شانه‌ساززاده ساخته شد.

این سریال که در ژانری کمدی تاریخی ساخته شد، در مدت انتشار در شبکه نمایش خانگی، بارها به دلایل مختلف متوقف شد. 

در سریال «شبکه مخفی زنان» بازیگرانی چون سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ‌نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی و محمدرضا آزادفرد به ایفای نقش پرداختند.

افشین هاشمی کارگردان سریال «شبکه زنان مخفی» در پایان آخرین قسمت این سریال نوشت: سهم مرغزار از سی پرده «شبکه زنان راز» با فروتنی تمام پیشکش می شود به این سه تن … ناصر تقوایی و «دایی جان ناپلئون»ش، علی حاتمی و «هزاردستان»ش و بهرام بیضایی همیشه استاد».

او همچنین به حاشیه های سریال اشاره کرده و از آن به عنوان «فراز و فرودهای بسیار» نام برده است.

انتهای پیام

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.