اقتصادی

مدیرکل فنی و حرفه ای نیامده استعفا داد/ نام مدیرکل جدید افشا می شود؟

خبر فوری/ گلستان سرپرست جدید اداره کل امور فنی و حرفه ای برای حفظ انسجام استان کمتر از یک هفته پس از انتصاب از سمت خود استعفا داد و استاندار در مقابل انتصاب وی ظاهر شد.

اداره کل فنی و حرفه ای استان گلستان در طول سالیان متمادی دستخوش تحولات و تحولات زیادی شده است که به مذاق کار و تلاش و پیشرفت استان خوش نیامده و به نوعی این اداره کل حالتی بهشتی داشت. قبل از او فاصله های زیادی داشت و نتوانست آنطور که باید و شاید انتظارات را برآورده کند.

در ماه های اخیر و از زمان روی کار آمدن دولت جدید زمزمه های زیادی در مورد تغییر رئیس این اداره کل به گوش می رسد و تقریبا هر روز بحث تغییر مدیرکل این نهاد در استان گلستان غالب بوده است. و در رسانه ها.بگیرید.

پس از ذکر اسامی بسیار و زیاد در حکمی از سوی دکتر غلامحسین حسینی نیا، حمیدرضا خورشیدی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس آموزش فنی و حرفه ای استان، سرپرست اداره کل آموزش فنی استان شد. و یک نفر حرفه ای از استان گلستان »سید علیرضا حسینی منصوب و جایگزین شد.

اما این احتمال تلویحا مورد انتقاد استاندار گلستان و مدیران ارشد استانی قرار گرفت و از عدم هماهنگی و نظر وی گلایه داشتند و حرفه ای خواهند بود.

در این نامه حمیدرضا خورشی در اقدامی شگرف با هدف حفظ انسجام انقلاب در استان گلستان به معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه ای، رئیس سازمان فنی و حرفه ای، نامه ای نوشت. وی با درخواست استعفا، استاندار گلستان شد. او عمل شایسته ای بیش از عطش قدرت از خود نشان داد تا نشان دهد که به فکر خدمت به مردم و آرامش ولایت است. اما به نظر می رسد این عدم هماهنگی و علنی شدن آن به ویژه پس از انتصاب و معرفی می تواند به چهره استانداری گلستان و انقلاب آسیب جدی وارد کند.

به همین منظور فرماندار گلستان فردا با هماهنگی سازمان فنی و حرفه ای کشور سرپرست جدید این اداره را که نام وی از سالن کمیته معرفی استانداری حذف نشده است معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/