اخبار ورزشی

از این که پرسپولیسی شدم، خوشحالم

سلمانی: از این که پرسپولیسی شدم، خوشحالم

خرید جدید پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم یکی از بهترین سال های فوتبالی ام در این تیم باشد.

به گزارش خبرگزاری خبر فوری، یاسین سلمانی پس از عقد قرارداد با پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در پرسپولیس هستم و امیدوارم یکی از بهترین سال های فوتبالی ام در این تیم باشد و بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشم و پر افتخار از این تیم بروم. 

هافبک جدید پرسپولیس در مورد اینکه چطور نتوانستی با استقلال توافق کنی، گفت: قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم چند ماه قبل با استقلال مذاکره و صحبت هایی داشتیم، اما یک سری اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم بازگو کنم و الان خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

 سلمانی در پاسخ به اینکه از قبل علاقه خودش را به باشگاه پرسپولیس نشان داده بود، گفت: قرارداد من 2 ساله است و من پرسپولیسی بودم و این باعث شد که علاقه زیادی به این تیم داشته باشم و خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

وی در واکنش به اینکه رقبای زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت پرسپولیس دارد، اظهار داشت: تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را به نمایش گذارم. فرقی نمی‌کند که من بازی کنم یا نه، مهم این است که تیم نتیجه بگیرد.

هافبک جدید پرسپولیس در خصوص شرایط بدنی خود گفت: من تمرین داشتم در این چند وقت و در کمپ تیم ملی تمرین کردم. من الان اینجا هستم که بازی کنم.

 سلمانی در پاسخ به اینکه احتمال داشت لژیونر شود ولی در نهایت پرسپولیس را انتخاب کرد، ادامه داد: هنوز فرصت لژیونر شدن هست. دوست دارم اول در پرسپولیس بمانم و در نهایت اینجا بودن، بتواند سکوی پرتابم به لیگ‌های خارجی باشد.

وی همچنین عنوان کرد که شماره پیراهنش در پرسپولیس شماره 80 است.

 سلمانی در خصوص هدفش با پرسپولیس نیز تصریح کرد: به اینجا آمدم که قهرمان شوم.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.