اخبار حوادث

انسداد مقطعی محور هراز – خبر فوری

خبر فوری/مازندران رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: محور هراز در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۶ و ۲۷ تیر ماه از مسیر جنوب به شمال مقطعی مسدود می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “یداله جهان تاب” ببا اعلام اینکه محور هراز به منظور اجرای عملیات بارگذاری پل بزرگ گروازمال از کیلومتر ۴۵ تا ۴۷ بین ساعت ۷ لغایت ۱۷ روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۶ و ۲۷ تیر ماه امسال مقطعی مسدود می‌شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: محور هراز به صورت مقطعی از مسیر جنوب به شمال مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

سرهنگ جهان تاب در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کشف ۱۰ کیلو مواد مخدر در طرح کنترل محورهای مواصلاتی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف ۱۰ کیلو گرم موادمخدر تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در طرح کنترل محور مواصلاتی هراز خبر داد.

سرهنگ “علیرضا ثقفی” در تشریح این خبر، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط ۲ قاچاقچی مواد مخدر از طریق محور هراز با خبر شدند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، متهمان را حین تردد در این محور شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی از کشف ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار کرد: خودروی متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

ثقفی با اشاره به معرفی این سوداگران مرگ به مرجع قضائی، اعتیاد را منشاء بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده ها برشمرد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ همکاری همه جانبه مردم با پلیس الزامی است.

سارق طلاجات کودکان در ساری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری یک زن که اقدام به سرقت طلاجات کودکان می کرد، خبر داد.

سرهنگ”عبدالله حسن زاده” با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد سرقت طلاجات از کودکان در حال بازی در یکی از  پارک های شهر توسط یک زن، بلافاصله مراتب در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی از کشف یک انگشتری و دوحلقه النگوی طلای سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و یادآور شد: این سارق حرفه ای در بازجویی های انجام شده به ۶ مورد سرقت طلاجات از کودکان در حال بازی در پارک های شهر ساری اعتراف کرد و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شد.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه متهم کودکان را به وسیله شیرینی و آب میوه اغفال کرده و در گوشه ای خلوت اقدام به سرقت طلاهای آنان می کرد، از شهروندان خواست: همواره مراقب کودکان خود باشند و ضمن توجه به هشدارها و توصیه های پلیس در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله آن را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۵ کیلو تریاک به نوشهر

فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵ کیلوگرم تریاک طی یک عملیات پلیسی موفق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”علی اکبر درویشی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نوشهر در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان مواد مخدر، از فعالیت باند بزرگی که اقدام به جابجایی مواد مخدر می کردند، مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس موادمخدر این فرماندهی پس از اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، روز گذشته خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به اعضای این باند را که قصد انتقال مواد از محور استان البرز به شهرستان نوشهر را داشت، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: سوداگران مرگ پس از مشاهده ماموران، ضمن بی توجهی به ایست مأموران قصد فرار داشتند که پس از تعقیب و گریز، خودرو مذکور توقیف و ماموران در بازرسی از آن، موفق به کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت حرفه ای در زیر صندلی اتومبیل و صندوق عقب جاسازی شده بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه راننده خودرو دستگیر و به مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: انتظامی نوشهر با اشراف اطلاعاتی دقیق و تلاش شبانه روزی وناامن کردن جاده ها برای سوداگران مرگ اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان امنیت عمومی به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.