اخبار حوادث

توقیف کامیون ضایعاتی با ۳۰۰ کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک از یک کامیون حامل بار ضایعات آهن خبر داد.

به گزارش خبر فوری، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار موادمخدر در پوشش بار ضایعات آهن با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در جریان تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که متهم با استفاده از یکدستگاه کامیون مقادیر قابل توجهی تریاک را در پوشش بار ضایعات آهن بارگیری و پس از مخفی و جاساز کردن آن، قصد دارد این محموله قاچاق را به تهران منتقل کرده و به شکل خرده فروشی توزیع کند.

باباپور افزود: با تجمیع اطلاعات به دست آمده از پرونده، هماهنگی لازم با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای دستگیری این فرد و توقیف محموله اخذ شد. سرانجام شب گذشته یک گروه از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با هماهنگی‌های لازم اقدام به رصد و پایش کامیون‌ها و محل‌های تردد احتمالی متهم کرده و پس از چندین ساعت پایش دقیق و گشت‌زنی هدفمند در محورهای مواصلاتی تهران کامیون مذکور را در یکی از محورها مشاهده و بلافاصله نسبت به توقیف آن و دستگیری راننده اقدام کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از خودروی مذکور گفت: در جریان بازرسی از محموله مذکور، ۳۰۰ کیلوگرم تریاک که در لابلای بار ضایعات آهن و به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف و ضبط شد. راننده نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. 

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم در مقر پلیس، گفت: متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده، به جرم خود مبنی بر قاچاق موادمخدر اعتراف کرد. در ادامه نیز برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.