اخبار فرهنگی

جشنواره ملی «آیه‌ها، علوم و هنرهای قرآنی» برگزار می‌شود

محمد قاسمی پیربلوتی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از برگزاری جشنواره سراسری امامت و مهدویت با موضوع آیات قرآنی، علوم و هنر، اسفند 1401 در این دانشگاه خبر داد و گفت: خبرنگار خبرگزاری آنا: باید به توسعه و تعالی دانشگاه توجه ویژه شود که به مباحث معنوی به ویژه گفتمان با موضوع امامت و مهدویت اختصاص داشته است.

وی همچنین از نشست هماهنگی جشنواره ملی مهدویت در سالن اجتماعات شهدای ساختمان فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با حضور اعضای کمیته استانی جشنواره و برگزاری جشنواره های امامت و مهدویت خبر داد. وی در 31 استان کشور با 31 موضوع مختلف افزود: اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند آثار و مدارک خود را در زمینه هنرهای تجسمی، نمایشی و تجسمی با موضوع آیات قرآن، علوم و هنر ارسال کنند. . به دبیرخانه جشنواره مستقر در ساختمان فرهنگی.

دبیر اجرایی جشنواره امامت و مهدویت با موضوع آیات، علوم و هنرهای قرآنی یادآور شد: پس از بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، پنجم شعبان مصادف با ولادت با سعادت امام سجاد (علیه السلام) بود. بر او). بر روی آن) با حضور مسئولان در جشنواره سراسری آیات، علوم و هنرهای قرآنی. از برگزیدگان جشنواره در یک استان و یک کشور تجلیل خواهد شد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: در پایان جلسه هماهنگی جشنواره سراسری مهدوی تصمیمات مسئولان کمیته های استانی امامت و جشنواره علمی، فرهنگی و هنری مهدوی در این زمینه مطرح شد. در جشنواره سراسری آیات و علوم و هنرهای قرآنی حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد، هیئت مقام معظم رهبری در اختیار مسئول این نهاد قرار گرفت.

انتهای پیام/4062/