اخبار عمومی

ساری را به «کرامت شهر» مبدل کنیم/فراموشی معماری بومی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، به نقل از محمدباقر محمدی آیت اللهی لائینی عصر سه شنبه در مراسم تودیع و اهدای جایزه فرماندار برلزوم جالب هست گیر از تجربیات پیشینیان شما چنین بیان کردند: جوانان نباید هیچ بهانه ای برای عدم علاقه وجود داشته باشد گیر یکی از تجربیات پیشکسوتان باشید.

وی به اهمیت ابتکارات و نوآوری های جدید در کار و مدیریت اشاره کرد و یادآور شد: 320 پروژه نیمه توسعه یافته وجود دارد. آره وی در شهرستان ساری خواستار تسریع در تکمیل این پروژه ها شد و گفت: اگرچه مازندران کلان شهر نه، بلکه مهم آبروی شهر است.

وی ادامه داد: بیکاری، وجود عدالت، بهداشت، نظارت بر اماکن، خوراک و اموال، احترام به ارزش های دینی و اسلامی، معیشت و احیای سالم از شاخصه های عزت شهرستان است و باید به این مهم برسیم.

نماینده ولی فقیه مازندران با بیان اینکه باید مرکز استان را به شأن شهر و مسائل ترافیکی حمل ونقل تبدیل کنیم، گفت: در این راستا باید توجه داشته باشیم. ونقلگنجاندن مبلمان شهری، ارزش‌های اسلامی و معماری اسلامی و یکی از مشکلات این بود که معماری بومی شهرها را فراموش کردیم و تحت تأثیر فرهنگ معماری غربی قرار گرفتیم.

آیت الله لائینی وی بر لزوم توجه انفالی به محیط زیست و مردم تاکید کرد و گفت: توسعه شهر در گرو توسعه مردم است و در غیر این صورت شاهد مهاجرت از شهر به شهر خواهیم بود و امیدواریم طرح های خوبی اجرایی شود. توسعه مردم

در این مراسم از محمدعلی به عنوان فرماندار جایزه نوبخت تقدیر شد.