اخبار حوادث

کلاهبرداری از ۵۰ مستاجر با جعل سند

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:به دنبال وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از ۵۰ فرد مستاجر با شگرد جعل اسناد، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند که سه مرد جوان با چرب‌زبانی و جعل اسناد چند ملک را به ۵۰ فرد در تهران اجاره داده‌ و پس از دریافت پول رهن متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی، هویت کلاهبرداران حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم این افراد را در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: کارآگاهان با تحقیقات خود متوجه شدند که این افراد قصد داشتند تا دوباره این اعمال مجرمانه را انجام دهند. همچنین آنان در جریان بازجویی‌ها نیز به این موضوع و همچنین کلاهبرداری با جعل اسناد از ۵۰ مالباخته اعتراف کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات در خصوص این پرونده و کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی همچنان ادامه دارد.

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.