اخبار ورزشی

نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر به مرحوم حسام محمودی تقدیم شدند

شامگاه سیزدهم اردیبهشت؛

هنرمندان و گروه‌های نمایشی که آثارشان این روز‌ها در تالار‌های مختلف مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، شامگاه روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه اجرا‌های خود را به زنده یاد حسام محمودی تقدیم کردند.

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری علم و فرهنگ انا، همزمان با درگذشت نابهنگام حسام محمودی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ، هنرمندان و گروه های نمایشی که آثارشان طی روزهای اخیر درتالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، شامگاه روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه اجراهای خود را به این بازیگر فقید کشورمان تقدیم کردند.

محمدرضا مالکی کارگردان نمایش «لانگ شات» در تالار سایه، شهروز دل افکار به نمایندگی از گروه اجرای نمایش «مکبث زار» در تالار اصلی، ایرج افشاری کارگردان نمایش «مردمان خشمگین» در تالار چهارسو، فریدون ولایی کارگردان نمایش «اپرای شیپور» ئر تالار چهارسو و امیر امیری کارگردان نمایش «فراموشان» در تالار قشقایی از جمله هنرمندانی بودند که شب گذشته پس از پایان اجرای این آثار نمایشی، در یک اقدام نمادین اجراهای خود را به مرحوم حسام محمودی تقدیم  کردند.

حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

حضور در آثاری چون «غریب» ، «شب بیرون»، «خسته نباشید!»، «رمانتیسم عماد و طوبا»، «امروز»، «حق سکوت»، «مردن به وقت شهریور»، «آستیگمات»، «سد معبر»، «مرگ ماهی» از جمله فعالیت های او در عرصه بازیگری هستند.

عکس خبر: پرویز گوهری راد (روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر)