اخبار سلامت

یک محصول جدید از اپل در راه است/ عکس

مینگ‌چی کوئو، افشاگر خوش‌سابقه، در گزارشی غیرمنتظره می‌گوید بعید است که اپل امسال مک‌بوک مجهزبه پردازنده‌ی M3 روانه‌ی بازار کند.

بیشتر بخوانید:

مدتی قبل خبرگزاری بلومبرگ گفته بود که اپل یک ماه پس از رونمایی آیفون ۱۵، نسل جدید کامپیوترهای خانواده‌ی مک را با پردازنده‌ی M3 رونمایی می‌کند. بلومبرگ مشخصاً گفت که اولین مک‌ها شامل مک بوک ایر ۱۳ اینچ و مک بوک پرو ۱۳ اینچ و آی مک ۲۴ اینچ می‌شود.

یک محصول جدید از اپل در راه است/ عکس

مینگ‌چی کوئو صرفاً به عدم عرضه‌ی «مک‌بوک‌های» جدید اشاره کرده است. بدین ترتیب همچنان احتمال عرضه‌ی آی‌مک ۲۴ اینچ با پردازنده‌ی M3 وجود دارد.

M3 اگر مهم‌ترین پردازنده‌ی تاریخ اپل نباشد، قطعاً یکی از مهم‌ترین‌ها است. شایعه‌ها می‌گویند M3 از لیتوگرافی سه نانومتری شرکت TSMC استفاده می‌کند. این لیتوگرافی همزمان‌با افزایش قدرت پردازنده‌ها، مصرف انرژی آن‌ها را پایین می‌آورد؛ با این‌حال هزینه‌ی لیتوگرافی سه نانومتری زیاد است و این موضوع مستقیماً روی قیمت CPU و قیمت مک بوک تأثیر می‌گذارد. هرگونه تغییر دیگر در مک‌بوک ممکن است در نهایت باعث افزایش هرچه‌بیشتر قیمت لپ تاپ های اپل شود.

227323

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.