اخبار عمومی

بستری روزانه ۱۷۰بیماری کرونایی در لرستان/روزهای سختی پیش رو داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید موسی خادمی عصر سه شنبه ، در کنار اولین جلسه مرکز کنترل بیماری های تاج در لرستان ، در مورد وضعیت خطرناک این استان صحبت کرد زیرا موج جدید تاج فوران کرده و بیش از یک افزایش یافته است. هزار روزانه حدود 7 نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: همه علائم نشان می دهد که روزهای سختی از قبل گذشته است و با این وجود ، در صورت عدم درمان ، وضعیت بسیار بدتر از امواج قبلی خواهد بود.

استاندار لرستان گفت: در جلسه امشب مطابق با مدیریت هوشمند تاج ، مصوباتی اعلام شد که بر اساس آن فعالیت برخی اخوان و مشاغل تعطیل و ازدواج های سیاسی ، مذهبی ، فرهنگی ، اداری یا ازدواج انجام می شود. ممنوع. ، افرادی که از این تجمع حمایت می کنند از نظر قانونی با چالش روبرو می شوند.

خادمیک با اشاره به اهمیت استفاده از نقاب و حفظ فاصله اجتماعی افزود: “نامزدهای انتخابات شورای شهر و شهر باید به شدت از برگزاری هرگونه تجمع انتخاباتی دست بکشند و دولت ها و بخشداران در صورت مشاهده هرگونه تخلف باید اقدامات قانونی قاطع را انجام دهند.”

وی تأکید کرد: ادارات ، بانک ها ، ناوگان حمل و نقل عمومی ، مساجد ، سینما ، مراکز گردشگری و همه مکان ها باید توجه ویژه ای به کنترل فاصله اجتماعی و تأمین اجتماعات و ارائه خدمات به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند ، داشته باشند. کاملاً ممتنع بود.

استاندار لرستان اظهار داشت که فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی کارکنان باید اقدامات جدی را برای اعمال دستورالعمل های محل اقامت انجام دهند و باید معیارهای ارزیابی مدیران با تاج و نتایج این ارزیابی را در نظر بگیرند. در ماه مه اعلام خواهد شد.

خادمی با پیش بینی اینکه دو هفته دشوار پیش رو خواهیم داشت ، تصریح کرد: در زمینه سلامت انسان هیچ کس را تحسین نمی کنیم و لازم است افراد در این شرایط به عنوان ناظر عمل کنند ، در صورت وجود تخلف بسیار مهم است ، دستور امتناع از انکار باید به آنها اطلاع داده شود ، مانند دادستانی ، نیروی انتظامی ، علوم پزشکی و فرمانداری ، تا اقدامات قانونی انجام شود.

وی با یادآوری نیاز به همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی و مردم برای جلوگیری از موج جدید تاج ، یادآور شد: “امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هفته های آینده بتوانیم به خوبی از پس این موج برآییم. گرچه زندگی مردم مشکل است ، اما سلامتی مهمتر است. ما آنها را برای حفظ سلامتی داریم.