اخبار جامعه

آتش‌سوزی یک گاراژ در حوالی میدان خراسان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از آتش سوزی گاراژی در میدان خراسان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با خبر فوری. وی در این خصوص گفت: ساعت 21:18 امشب در محدوده میدان خراسان، ابتدای خیابان خاوران آتش سوزی رخ داد و سامانه 125 و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانی پنج ایستگاه اعلام شد. به همراه تجهیزات اطفای حریق و ظروف آب و … به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اولین تیم آتش نشانی پنج دقیقه بعد وارد محل شد، گفت: با حضور نیروهای آتش نشانی مشخص شد که آتش از یک گاراژ دارای کارگاه و انباری با کاربری مربوط به رنگ آمیزی آغاز شده است. صنعت و با مساحتی در حدود 1500 متر مربع قسمت هایی از آن را پوشش داده است. در همین راستا آتش نشانان از چند طریق اقدام به اطفای حریق کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مهار آتش سوزی خبر داد و گفت: آتش نشانان در محل حضور دارند و عملیات اطفای حریق در حال انجام است. این حادثه تاکنون قربانی نداشته است.

ملکی در تشریح جزئیات تکمیلی این حادثه به خبر فوری گفت: محل حادثه گاراژی بود که دارای غرفه ها و فضاهای سرپوشیده زیادی بود و مملو از اقلام قابل اشتعال مانند قوطی رنگ، تینر، پشم شیشه و … بود.

وی با اشاره به وجود پمپ بنزین در حوالی این محل گفت: این مشکل حساسیت عملیات را افزایش داد اما خوشبختانه آتش نشانان موفق به جلوگیری از گسترش آتش شدند و دقایقی بعد به طور کامل مهار و اطفا شد. .

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه هم اکنون عملیات آتش سوزی در این محل به پایان رسیده است، گفت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی بررسی و گزارش می شود.

انتهای پیام