اقتصادی

مبارزه با مواد شیمیایی بر روی 21000 هکتار از اراضی سیستان و بلوچستان علیه نبرد



خبر فوری / سیستان و بلوچستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش مبارزه با ملخ های مهاجر بیابانی از 6 شهر به 11 شهر در مناطق جنوبی استان ، گفت: باغ های باغی وارد نشده اند ، و مبارزه شیمیایی علیه این آفت خطرناک بین المللی هنوز هم به طور جدی دنبال می شود.

غلام حیدر زورقی افزود: با وجود درگیری های شیمیایی در سطح بیش از 211 هزار هکتار در دوره قبلی ، ملخ های بیابانی موفق به تخم ریزی در مزارع شده اند.

وی افزود: در مرحله جدید حمله به ملخ بیابانی ، از 25 آبان سال گذشته کنترل شیمیایی این آفت در سطح 21 هزار و 695 هکتار در استان انجام شده است. .

زورکی گفت: “باران شدید و گرما شرایط را برای افزایش جمعیت ملخ هایی که قبلاً تخلیه شده اند فراهم کرده است.”

رئیس سازمان جهاد كشاورزی ، از همه مسئولان خواسته است تا هر چه بیشتر با كاركنان سازمان جهاد كشاورزی كه به عنوان یك حامی امنیت غذایی مشغول به كار هستند ، همکاری كنند تا اطلاعات لازم را ارائه دهند. اتومبیل و اعتبار برای تولید و تجهیزات سموم دفع آفات.

انتهای پیام


تمام مقالات سایت بر اساس استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، فلذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و خبر فوری هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.