اخبار ورزشی

تساوی مقصودلو مقابل نماینده شطرنج آمریکا

ملی پوش شطرنج ایران مقابل لوون آرونیان ارمنی که با پرچم آمریکا در مسابقات هند دست به مهره شده است، به تساوی رسید.

به گزارش خبر فوری، در جریان دور دوم مسابقات چنای هند، پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران به مصاف لوون آرونیان ارمنی که با پرچم آمریکا در مسابقات حضور دارد رفت و به تساوی رسید.

مقصودلو که با ریتینگ ۲۷۴۲ در این مسابقات حضور دارد درحالی در این بازی متوقف شد که حریفش در این دور از مسابقات دارای ریتینگ ۲۷۲۳ بود. 

مقصودلو در دور نخست این مسابقات مقابل حریف اوکراینی تن به شکست داد تا اکنون با ۰.۵ امتیاز در رده هفتم این مسابقات بایستد.

مسابقات چنای با حضور ۸ شطرنج‌باز در هفت دور کار خود را دنبال می‌کند. 

این مسابقات از ۱۵ تا ۲۱ دسامبر برگزار می‌شود و  مجموع جوایز این مسابقات ۶۰ هزار دلار تخمین زده شده است. در این مسابقات شطرنج‌بازانی چون گوکش هندی و آرونیان آمریکایی دست به مهره شده اند.

مقصودلو در صورتی که ۵.۵ امتیاز از ۷ امتیاز ممکن این مسابقات را کسب کند، از طریق ریتینگ خود می‌تواند واجد شرایط مسابقات کاندیداهای ۲۰۲۴ شود.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.