اخبار ورزشی

طالقانی: نقدهای منطقی و سازنده را می‌پذیریم/ با اداره کل ورزش خوزستان زاویه نداریم

خبر فوری/خوزستان رییس هیات فوتبال خوزستان با تاکید بر این که جوسازی خوب نیست، گفت: چرا برخی تلاش می کنند فقط نیمه خالی لیوان را بیشتر نشان دهند، در حالی که باید انصاف رعایت شود.

عبدالکاظم طالقانی در گفت و گو با خبر فوری، درباره برگزاری کلاس مربیگری B فوتبال آسیا با حضور ۲۴ شرکت کننده در اهواز، اظهارکرد: این دوره با حضور آقایان حسن سالمی، حسین روانشاد و جهانبخش داراب پور به عنوان مدرس، روز گذشته پس از ۱۸ روز آموزش تئوری و عملی به پایان رسید.

وی با بیان این که کمیته آموزش هیات فوتبال تاکنون چهل ۴۰ کلاس آموزش مربیگری برگزار کرده است، افزود: انتظار ما از نسل جدید مربی در فوتبال خوزستان این است که باعث ایجاد تحول جدید در مسیر رشد و توسعه فوتبال استان شوند.

رییس هیات فوتبال خوزستان همچنین درباره وضعیت نامناسب سه تیم لیگ برتری خوزستان و اقدامات انجام شده در این زمینه، گفت: هیات های فوتبال در کشور فقط می توانند به باشگاه ها توصیه داشته باشند ولی باتوجه به این که خوزستان مهد فوتبال ایران است واقعا نگران وضعیت تیم های لیگ برتری مان هستیم. البته مدیران این سه باشگاه باید پاسخگو باشند. ابتدای فصل نیز با سه مدیرعامل باشگاه های لیگ برتری خوزستان جلساتی برگزار کردیم و امیدوارم در ادامه مسیر شرایط به صورتی پیش برود که سه سهمیه خوزستان در لیگ برتر حفظ شود. همچنین هیات فوتبال و اداره کل ورزش خوزستان با هم زاویه ای ندارند و فقط اجازه دخالت در کار باشگاه ها را نداریم اما بازهم از هیچ توصیه و پیشنهادی برای بهبود وضعیت تیم های استان دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه درباره دریافت پول ورودی از تیم ها برای شرکت در مسابقات استانی نیز عنوان کرد: قبلا گفته ام و بازهم تاکید می کنم هر مبلغی که از تیم ها دریافت می‌شود، ریالی از آن وارد جیب کارکنان هیات فوتبال نمی شود و ما به واسطه دریافت ورودی از تیم ها، اقدام به پرداخت هزینه هایی چون پول داوران و عوامل برگزاری بازی‌ها می کنیم. ضمن این که مسیر هزینه کاملا مشخص است.

طالقانی با تاکید بر این که جوسازی علیه اقدامات انجام شده در هیات فوتبال خوزستان خوب نیست، گفت: سه سال به عنوان هیات فوتبال برتر در کشور معرفی شدیم و اکنون هم در بخش آموزش و ارائه خدمات اجرایی مسابقات، هیات برتر کشور هستیم. ضمن این که خوزستان ۷۸ تیم کشوری دارد و صاحب ۱۵ لیگ استانی است، پس انصاف نیست این همه تلاش همکارانم در هیات فوتبال و شهرستان ها نادیده گرفته شود. من منکر نقاط ضعف نمی شوم اما چرا برخی تلاش می کنند نیمه خالی لیوان را بیشتر نشان دهند، در حالی که باید انصاف رعایت شود. نقدهای منطقی و سازنده را تاکنون پذیرفته ایم و بازهم می پذیریم. ضمن این که هر کسی طرح دارد به هیات فوتبال ارائه دهد و از آن بهره‌مند خواهیم شد.

وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: در هیات فوتبال خوزستان به دنبال کشف استعدادها، نتیجه گیری خوب و شکوفایی فوتبال استان هستیم.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.