اخبار حوادث

انفجار منزل مسکونی در جوادیه تهران

انفجار در یک واحد مسکونی در جنوب تهران موجب آسیب دیدگی شدید دو شهروند شد.

به گزارش خبر فوری ، در ساعت 11:14 صبح ، انفجار و آتش سوزی در یک واحد مسکونی از طریق تماس شهروندان به سامانه 125 اعلام شد و به دنبال آن ستاد ، آتش نشانان در ایستگاه های 22 ، 95 و یک تیم نجات شش نفره انجام شد. 20 متری جوادیه ، کوچه اربابی ارسال شده است.

در مقابل آتش نشانان ، منشا آتش سوزی یک ساختمان طبقه سوم و یک واحد 10 واحدی در یک ساختمان پنج طبقه بود که ابتدا با یک انفجار بزرگ روبرو شد و سپس آتش گرفت. از آنجا که آتش سوزی بسیار شدید بود ، شعله های آتش به واحدهای مجاز سرایت می کرد. در این راستا ، آتش نشانان به سرعت پاسخ دادند و پس از ایجاد اختلال در برق و گاز ساختمان ، عملیات نجات و آتش سوزی را همزمان آغاز کردند.

در نخستین دقایق این عملیات ، آتش نشانان شش نفر از ساکنان این ساختمان از جمله دو کودک ، سه زن و یک مرد را از شر دود و آتش نجات داده و به محل امن منتقل کردند که شامل دو زن 35 تا 40 ساله ، یکی با آسیب جدی و دیگری با شکستگی سر بود.

دو مجروح به مراکز درمانی منتقل شدند و گروه دیگری از آتش نشانان سعی کردند شعله های آتش را در ساختمان مهار کرده و آنها را کاملاً خاموش کنند و پس از ایمن سازی محل ، مأموریت را چند دقیقه قبل انجام دادند و به ایستگاه های خود بازگشتند.

مرکز اطلاع رسانی آتش نشانی تهران خبر را تأیید کرده و گزارش داده است که کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در حال بررسی علل انفجار و آتش سوزی هستند که به واحد مسکونی خسارت زیادی وارد کرده است.

انتهای پیام