اخبار جامعه

استان تهران نیازمند مدیران میدان عمل است / مسیر کشور رو به قله و پیشرفت است

خبر فوری/ تهران استاندار تهران گفت: در استان تهران نیازمند مدیرانی هستیم که در عرصه عمل مردانه باشند تا در جمع مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند.

محسن منصوری استاندار تهران ظهر جمعه ۱۴ آبان در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان پیشوا گفت: بعد از انقلاب کارهای زیادی در کشور انجام شد و یکی از نیازهای کشور بود، پیشرفت امید را در جامعه ایجاد می کند.» اوج و پیشرفت.

وی ادامه داد: فکر می کنم در دولت ها فراز و نشیب هایی وجود دارد و برخی دولت ها در خط ولایت و برخی دیگر با ولایت زوایایی داشتند که عاقبت آن را مردم نظاره گر بودند.

استاندار تهران با بیان اینکه اقدام سپاه در روزهای اخیر برای تمسخر قدرت ناب آمریکا بوده است و استکبارستیزی در چارچوب اقدامات دولت فعلی در ساری است.

منصوری تصریح کرد: بزرگترین استکبار مدیران مستکبر هستند و مدیری که خود را خادم مردم نمی داند مستکبر است و قبل از رفع تحریم های خارجی نیاز به رفع تحریم های داخلی داریم که از مصادیق تحریم های داخلی است و این نیازمند یک حرکت جهادی است. .

نماینده عالی دولت در استان تهران تصریح کرد: امروز باید با حرکتی جهادی در مدیریت استان تهران و با نگاه مومنانه و اعتماد به توانمندی های مردم در شرایط کنونی فکر و اندیشه کرد.

استاندار تهران ادامه داد: روزی که مردم پیشوا در انقلاب سپری کردند هزینه چندانی نداشت و 15 خرداد نقطه شروع مردم پیشوا برای رسیدن به اوج رشد و تعالی است.

این مسئول بیان کرد: دولت استان تهران مدیون شهرستان پیشوا است و معتقدم به برکت خون شهدا بر مشکلات کنونی فائق خواهیم آمد و اگر به خدا توکل کنیم خداوند آن را باز خواهد کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از اصول در مدیریت کشور کنار گذاشته شده و مدیریت مقام معظم رهبری بر اساس مردم و توانمندی های مردم است و در مجموع شرایط کشور رو به جلو و اقتدار است.

استاندار تهران در پایان سخنان خود گفت: از سوی دیگر مشکلات استانی با نگاه واقع بینانه در میان مردم بودن و رفع مشکلات مردم را دارم.

انتهای پیام/