اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

بهترین پروژه های چیتگر از نظر سرمایه گذاری و امکانات

محله چیتگر در منطقه ۲۲ تهران قرار داشته و غربی‌ ترین محله پایتخت محسوب می‌ شود. این محله علاوه‌ بر جاذبه‌ های تفریحی و گردشگری، از بافت شهری بسیار پیشرفته‌ ای نیز برخوردار بوده و یکی از مناطق بسیار مناسب جهت سرمایه‌ گذاری‌ های ملکی می‌ باشد. این منطقه به دلیل وجود ساختمان‌ های نوساز و همچنین پروژه‌ های متفاوت مسکونی، تجاری و اداری در خود، جزء منطقه‌ های بسیار مدرن استان تهران محسوب شده و یکی از مناطق جدید و رو به پیشرفت پایتخت می‌ باشد. از جمله بهترین پروژه‌ های منطقه 22 می‌ توان به و پروژه پدافند ارتش چیتگر و همچنین پروژه های یاران، پروژه افق بین‌الملل، اسپرلوس و غیره اشاره نمود.

مشخصات بهترین پروژه‌ های چیتگر

همان‌ طور که گفته شد، محله چیتگر و یا منطقه ۲۲ تهران، جزء مناطق رو به پیشرفت در حوزه ساختمان‌ سازی و برج سازی در استان تهران محسوب شده و به‌ همین جهت نیز منطقه بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌ های ملکی می‌ باشد. جهت سرمایه‌ گذاری در بهترین پروژه‌ های چیتگر نیز، معیار های گوناگونی تعیین‌ کننده انتخاب شما هستند و بر اساس این معیار ها، می‌ توانید بهترین پروژه‌ های چیتگر را متناسب با سلیقه و بودجه خود انتخاب و خریداری نمایید.

از جمله ویژگی های بهترین پروژه های چیتگر نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ایمنی بالا برج های پروژه 

ایمنی ساختمان‌ های چیتگر، بر اساس متریال مصرفی در ساختمان و همچنین نوع اسکلت‌ بندی آن ها تأمین شده و از این‌ رو بسیار حائز اهمیت است. در ساخت و اجرای بسیاری از پروژه‌ های چیتگر همانند پروژه تندیس نیز از متریال‌ های بسیار با کیفیت و همچنین اسکلت‌ بندی های بسیار مقاوم استفاده‌ شده و بنابراین از ایمنی بسیار مناسبی نیز برخوردار می‌ باشند.

موقعیت مکانی خاص پروژه 

منطقه چیتگر از شهرک‌ ها و محله‌ های بسیار گوناگونی تشکیل شده و هر کدام نیز از دسترسی‌ های متفاوتی به مراکز خدماتی و رفاهی و همچنین برخی اتوبان های اصلی برخوردار هستند. توجه به دسترسی راحت به این اماکن در انتخاب بهترین پروژه‌ های چیتگر بسیار حائز اهمیت بوده و جزء فاکتور های تأثیر گذار می‌ باشد. همچنین تمامی پروژه های برگزیده این منطقه نیز از دسترسی های مناسبی برخوردار هستند.

امکانات رفاهی کامل پروژه 

وجود امکانات رفاهی در پروژه انتخابی، سبب افزایش رتبه‌ بندی پروژه شده و قابل‌ توجه است که بسیاری از پروژه‌ های چیتگر همانند پروژه تندیس چیتگر، از امکانات رفاهی بسیار مناسب و پیشرفته‌ ای برخوردار هستند. از جمله این امکانات رفاهی نیز می‌ توان به پارکینگ و انباری اختصاصی، پارکینگ مهمان، کافی‌ شاپ، لابی، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، مهد کودک، کافی‌ شاپ، سالن همایش، سینما، وای‌ فای و غیره اشاره نمود.

چشم‌ انداز ابدی پروژه 

وجود ویو مناسب و چشم‌ انداز های بسیار فوق‌العاده در پروژه‌ های چیتگر، سبب تبدیل آن‌ ها به بهترین پروژه‌ های چیتگر شده و از این‌ رو رتبه‌ بندی آن‌ ها را نسبت‌ به سایر برج‌ های این منطقه افزایش داده است. همچنین امتیاز ویو مناسب در پروژه‌ های اداری، بسیار قابل‌ توجه‌ تر از پروژه‌ های مسکونی و تجاری است و جزء فاکتور های مؤثر می‌ باشد.

شرایط پیش‌ فروش پروژه‌ های چیتگر

به‌ طور کلی نحوه پیش‌ فروش و پیش‌ خرید آپارتمان چیتگر به‌ صورت اقساطی می‌ باشد و واحد های مسکونی، تجاری و اداری این پروژه‌ ها به‌ طور اقساطی توسط افراد پیش‌ خرید می‌ شوند. یکی از نکات مهم در زمان توسط افراد نیز این است که به‌ طور حتم در رابطه با سازندگان پروژه‌ های چیتگر اطلاعات لازم را کسب کرده و با اطمینان کافی سرمایه خود را به آن‌ ها واگذار نمایند. لازم به ذکر است که بهترین پروژه‌ های چیتگر، توسط اشخاص، شرکت‌ ها و تعاونی‌ های بسیار معتبر و شناخته‌ شده در حال ساخت و یا اتمام پروژه هستند و بنابراین بسیار متعهد و قابل‌ اطمینان می باشند.

همچنین جهت اطلاع از شرایط پیش‌ فروش و پیش‌ خرید آپارتمان چیتگر نیز می‌ توانید با مجموعه آکام سازه در منطقه ۲۲ تهران تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

معرفی بهترین پروژه‌ های چیتگر 

از جمله بهترین پروژه‌ های چیتگر با کاربری‌ های مسکونی، تجاری و اداری در این منطقه می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پروژه تندیس چیتگر با کاربری مسکونی
  • پروژه افق بین‌ الملل چیتگر با کاربری مسکونی
  • پروژه پدافند ارتش چیتگر با کاربری مسکونی
  • پروژه یاران چیتگر با کاربری مسکونی
  • پروژه اسپرلوس چیتگر با کاربری مسکونی
  • پروژه برج البرز چیتگر با کاربری مسکونی و تجاری
  • پروژه المپیا سنتر با کاربری تجاری و اداری

و غیره در این مقاله به بهترین پروژه های چیتگر از نظر سرمایه گذاری و امکانات موجود و چشم انداز اقتصادی به اختصار شرح داده ایم.

یکی از بهترین پروژه های چیتگر از نظر سرمایه گذاری و امکانات می باشد.

به طور کلی، یک مرکز خرید به عنوان «یک یا چند ساختمان که مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها را تشکیل می‌دهند» با راهروهای به هم پیوسته که بازدیدکنندگان را قادر می‌سازد از یک واحد به واحد دیگر حرکت کنند، تعریف می‌شود. به طور غیررسمی، این مراکز قلب و روح جامعه، پایه و اساس اقتصاد خرده فروشی و پناهگاه اجتماعی برای نوجوانان در همه جا هستند. در دهه های اخیر، مفهوم مرکز خرید، که در ایالات متحده سرچشمه گرفت و پس از جنگ جهانی دوم به یک روند مدرن خرده فروشی تبدیل شد، در سطح جهانی گسترش یافته است. نیز جزو بهترین پروژه های چیتگر از نظر سرمایه گذاری و امکانات می باشد.

معیارهای انتخاب بهترین پروژه های چیتگر

در ادامه به معیار های بهترین پروژه های چیتگر از نظر سرمایه گذاری و امکانات می پردازیم. منطقه 22 به ویژه چیتگر مکانی با جمعیت روزافزون و تقاضای روزافزون برای امکانات اولیه است. معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین پروژه های عمرانی برای فعالیت در بخش های اقتصادی و تفریحی وجود دارد که به اختصار به شرح برخی از آنها می پردازیم.

دسترسی به شریان های اصلی

مجموعه های دسترسی یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی برای برنامه های تجاری اجرایی محسوب می شوند. هرچه این دسترسی سریعتر و راحت تر باشد، پروژه محبوب تر خواهد بود.

امکانات عمومی در منطقه

وجود خدمات و کالاهای مختلف، وجود پارکینگ، خدمات سرگرمی، اتاق بازی کودکان، سرویس‌های بهداشتی، فودکورت، سینما، وای‌فای، خدمات ویژه و سایر امکانات باعث می‌شود مردم به دنبال کالا یا چیزی شبیه به آن بگردند تا تمام نیازهای خود را در لحظه برآورده کنند. نیاز داشتن. خرید آنها باید راضی باشد.

اسکلت و متریال ساختمان

استحکام و ایمنی مجتمع های عمومی بسیار مهم است. هر چه سطح امنیتی بالاتر باشد، احتمال خطر کمتر است. کیفیت متریال و متریال به کار رفته در قاب اصلی مجتمع تجاری تفریحی در نتیجه نهایی آن تاثیرگذار خواهد بود. در نتیجه، اغلب پروژه های باکیفیتی وجود دارند که از مواد با کیفیت در تمام جزئیات استفاده می کنند.

چشم انداز و ویو مجموعه

یکی از مهمترین معیارهای امتیازدهی پروژه های برتر چیتگر به ویژه برای تمامی مراکز خرید، شاید این معیار برای واحدهای اداری مهمتر از واحدهای تجاری باشد. داشتن چشم انداز منحصر به فرد و ایده آل برای پروژه باعث برتری آن نسبت به سریال های دیگر می شود.

اهمیت مراکز خرید چیست؟

اهمیت مراکز خرید عمدتاً به این است که مردم را از خانه‌هایشان بیرون بیاورند و کاری سرگرم‌کننده انجام دهند. مراکز خرید می توانند بهترین تجربه خرید مانند گردهمایی های اجتماعی، سرگرمی، نمایش، معرفی محصول، تبلیغات و جشنواره ها را ارائه دهند. لیست فعالیت های این مرکز خرید برای همه، مخصوصاً برای ساعت ها سرگرمی، چیزی دارد.

در اینجا تعدادی از بهترین پروژه های چیتگر از نظر سرمایه گذاری و امکانات آورده شده است:

1- تهران مال یکی از بهترین پروژه های چیتگر است

تهران مال یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران است که در منطقه ۲۲ تهران ساخته شده است. این مجتمع تجاری، فرهنگی، ورزشی و اوقات فراغت را با تمامی امکانات ادغام می کند.

2- رزمال

مجتمع رزمال 6 طبقه، تجاری فعال، هایپر مارکت، رستوران و … نزدیک به ایستگاه مترو یکی از بهترین پروژه های چیتگر می باشد.

3- لکسون

این پروژه با برند توسعه ساختمان ابنیه همت در مجموع 30 طبقه شامل هتل ها، واحدهای تجاری، فضاهای خدماتی و … شروع به ساخت کرد. پروژه لکسون با حمل و نقل بسیار راحت در ضلع شرقی دریاچه واقع شده و یکی از بهترین پروژه های چیتگر می باشد.

4- برج تریتیوم

برج های دوقلوی تریتیوم شامل 26 طبقه تجاری بسیار مجلل و زیبا نرسیده به ایران مال می باشد.

5- پروژه زاگرس

برج زاگرس ساختمانی مسکونی و تجاری در ۲۸ طبقه است که ۲۱ طبقه آن مسکونی است.

اسکلت فلزی پروژه زاگرس به صورت پیچ و مهره است.

بر اساس پیش مجوز صادر شده، پروژه زاگرس با کاربری تجاری و مسکونی با مساحت 7000 متر مربع می باشد.

این پروژه دارای تراکم مسکونی عملی 60 متر مربع و تراکم تجاری کاربردی 15 متر مربع در هر نقطه و سهم می باشد. اساسا یک آپارتمان به ازای هر سهم 3 گیلدر است و برای داشتن 1 واحد کامل در پروژه باید 2 سهم خریداری کرد که 120 متر مسکونی و 30 متر تجاری می باشد.