اخبار عمومی

۱۵۰۰ میلیارد تومان به سامانه گرمسیری استان ایلام اختصاص می یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سارا فلاحی دوشنبه شب در دیدار با صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور خواستار توجه به سامانه گرمسیری در استان شد.

نماینده ایلام از سازمان بودجه و وزارت نیرو برای تسریع در روند تامین اعتبار و تکمیل این پروژه بزرگ و استراتژیک برای استان ایلام خواستار رایزنی جدی و اقدام دولت برای جذب باقی مانده اعتبارات مورد نیاز شد. سامانه گرمسیری از صندوق توسعه ملی.

معاون اجرایی رئیس جمهور در این راستا قول داد برای اجرای توافق نامه سازمان برنامه و بودجه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 1.5 میلیارد تن نفت از پالایشگاه نفت برای این پروژه در نظر گرفته شود.

تسریع در تامین مالی اتصال ریلی ایلام و فرمانداری ویژه شهرستان مهران از دیگر درخواست های نمایندگان از معاون رئیس جمهور بود که دستورات لازم را به وزارت کشور و راهداری داد.

نمایندگان ایلام خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل مسیرهای ارتباطی اربعین استان ایلام از جمله جاده اسلام آباد – قلاجه – ایوان – چوار – ایلام و همچنین جاده حمیل – ایلام – صالح آباد – مهران شدند که در این مسیر معاونت رئیس جمهور به شهروندان دستور داد تا آن را مطالبه کنند تصویب سفر رئیس جمهور استان ایلام ادامه یابد.

از دیگر الزامات نمایندگان استان ایلام تسریع در اجرای طرح توسعه میدان نفتی چنگله بود. روغن بزنید تا نتیجه حاصل شود.