اخبار حوادث

آمادگی آتش‌نشانی تهران برای امدادرسانی در حوادث دیگر کشورها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آمادگی این سازمان برای مشارکت در امدادرسانی در حوادث دیگر کشورها و بحران‌های بین‌المللی خبر داد.

به گزارش خبر فوری، قدرت‌الله محمدی در سخنرانی آنلاین در نشست اعضای انجمن بین‌المللی آتش‌نشانی و امداد و نجات که در کشور اتریش برگزار شد، به ارائه گزارش و سخنرانی درباره مهم‌ترین دستاوردهای آتش‌نشانی تهران در سال‌های اخیر به ویژه راه‌اندازی گروه آتش‌نشان زن پرداخت. او در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ در آستانه جشن صدسالگی آتش‌نشانی تهران هستیم و با توجه به نزدیک شدن به این سالروز، از اعضای انجمن CTIF برای مشاهده توانمندی‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی تهران دعوت می‌کنیم تا به ایران آمده و در جشن صد سالگی تاسیس آتش نشانی تهران نیز شرکت کنند.

محمدی با ابراز تمایل ایران برای پیوستن به کمیسیون‌های تخصصی زنان آتش‌نشان، پیشگیری از آتش سوزی و مسابقات ورزشی آتش‌نشانان خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی تهران آمادگی دارد در مواقع بحران و در حوادث احتمالی به تمامی کشورهای جهان امدادرسانی کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، نشست انجمن CTIF، بزرگترین گردهمایی متخصصان و مدیران عرصه آتش نشانی و امداد و نجات در دنیا است که ۲۶ کشور به صورت فیزیکی و شش کشور به صورت مجازی  در آن شرکت کردند. انجمن بین المللی آتش نشانی و امداد نجات موسوم به CTIF حدود ۱۲۰ سال پیش در شهر پاریس تاسیس شد و مهم‌ترین انجمن تخصصی آتش‌نشانی در دنیاست که دارای ۴۰ عضو از کشورهای تراز اول اروپایی، آسیایی بعنوان اعضای اصلی و ۵۰ شرکت، سازمان و موسسه آتش نشانی به عنوان اعضای وابسته است.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.