اخبار جامعه

 تلاش دولت برای ارتقای سطح رفاه کارگران/ ضرورت رفع دغدغه‌های معیشتی کارگران

خبر فوری/ گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه دستمزد کارکنان 57 درصد افزایش یافته است، گفت: دستمزدها از 15 درصد در سال به 20 درصد افزایش یافته و در سال جدید 57 درصد افزایش یافته است.

حسینعلی خواجه مظفری امشب در پانزدهمین یادواره شهدای شاغل در استان گلستان اظهار داشت: اهتمام به یاد و خاطره شهدا نقشه راه همه مسئولان و مردم کشورمان است و چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تقویت شود. . هورا

وی نقش مهم کارگران را در پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: از نظر اقتصادی برای دفاع از میهن خود در سنگر تولید مقتدر هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید برونسی، نماد شهادت کارگران گفت: در معرض مجازات اقتصادی هستیم. خط اول و قلعه نواحی تولیدی و صنعتی است. حملات دشمن تا دندان مسلح و کارگرانی که لباس های زمینی به تن دارند نقش مبارزان جنگ اقتصادی را بازی می کنند.

مظفری با اشاره به اینکه امروز به دلیل فشار اقتصادی که دشمن به مردم ما تحمیل می کند، کارگران از نظر معیشتی در شرایط سختی به سر می برند، امام سابق فرمودند که مطالبات کارگران زیاد نیست.

روز قدس به حضور پرشور و حماسی کارگران اشاره کرد و گفت: این مهم نشان از عشق و ارادت جامعه کارگری به اسلام، نظام، ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است. رهبر.”

مدیرکل تعاون، اشتغال و اقدام اجتماعی گلستان با اشاره به شعار سالانه «تولید، دانش بنیان و ایجاد شغل» افزود:

خواجه مظفری افزایش دستمزد کارگران را برجسته کرد و گفت: دستمزد کارگران هر سال 15 تا 20 درصد و در سال جدید 57 درصد افزایش یافته است و این مشکل را نداشته اند.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش حقوق کارگران، مالیات، تامین اجتماعی و… در اختیار کارفرمایان قرار گیرد تا کارگران طعم شیرین افزایش حقوق را بچشند.

انتهای پیام/