اخبار حوادث

برقراری بیمه و افزایش دستمزد امدادگران هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیمه ناجیان غریق این جمعیت پس از 20 سال و افزایش حقوق آن ناجیان غریق تا چهار میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبر فوری، پیرحسین کولیوند گفت: عزیزانی که به عنوان امدادگر با هلال احمر همکاری می کنند بسیار زحمت می کشند بنابراین دغدغه اصلی من بیمه و معیشت این داوطلبان امدادی بود. وارد سامانه شوید و از خدمات بیمه استفاده کنید.

کولیوند تاکید کرد: داوطلبان امداد و نجات هلال احمر تاکنون هیچ بیمه ای نداشتند و با 240 ساعت کار فقط ماهیانه یک میلیون و 200 هزار تومان بابت هزینه سفر دریافت می کردند. امسال این هزینه به دو میلیون و 400 هزار تومان افزایش یافته و در فاز بعدی چهار میلیون تومان می شود و بیمه آنها تکمیل می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: اگر امروز از من بپرسید که رزمندگان دفاع مقدس چه روحیاتی داشتند، قطعاً می گویم خدمت امدادگران در پایگاه های امدادی، نحوه عملکرد آنها را ببینید. با عشق و علاقه، این روحیه شبیه روحیه رزمندگان است.»

در این زمینه بخوانید: جزئیات و نحوه بیمه نجات غریق ماه قرمز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، کولیوند افزود: من صدای نجاتگران هلال احمر هستم و در بدنم هستم، کار آنها را تبلیغ می کنم تا معیشت خوبی داشته باشند. در حال حاضر بیمه بازنشستگی، غرامت، بازنشستگی و بازخریدی پس از 20 سال و در مراحل زیر ایجاد شده است. معیشت و سپس پایداری و امنیت شغلی این مددکاران در دستور کار هلال احمر قرار دارد. هلال احمر ایران در حال حاضر جزو پنج جمعیت برتر دنیاست، پس باید تلاش کنیم که آن سرمایه انسانی از دست ندهیم، پس با تمام توان و جان در کنار آنها هستم.

انتهای پیام