اخبار عمومی

سامانه کارتابل مالک برای دریافت الکترونیک خدمات مهندسی رونمایی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، همزمان با فرا رسیدن پنجم اسفندماه زاد روز دانشمند برجسته ایرانی که به نام روز مهندسی نامگذاری شده، طی مراسمی که عصر پنجشنبه به همین مناسبت در سالن کرامت استانداری برگزار شد، سامانه کارتابل مالک در جهت دریافت الکترونیک خدمات مهندسی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با حضور شاهچراغی استاندار قم، حجت الاسلام ذالنوری نماینده قم در خانه ملت و مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم رونمایی شد.

در این سامانه مالکان متقاضی دریافت خدمات مهندسی برای ساخت و ساز می‌توانند در مرحله نخست، خدمات طراحی و کلیه مکاتبات و درخواست‌های خود را از طریق کارتابل مالک و بدون مراجعه حضوری دریافت کنند.

در فاز دوم این پروژه نیز قرار است خدمات بخش نظارت نیز به صورت الکترونیکی به شهروندان قمی ارائه شود که این امر در راستای کاهش ترددهای غیرضرور و دریافت خدمات در اسرع وقت مؤثر باشد.

در مراسم بزرگداشت روز مهندسی که از سوی بسیج مهندسین استان قم و سازمان نظام مهندسی ساختمان، کشاورزی و معدن قم برگزار شد، مهندسان با اهدای تابلویی منقش به حرم سیدالشهدا (ع) و قمر بنی هاشم از شاهچراغی استاندار قم به مناسبت روز پاسدار تجلیل کردند.

در ادامه نیز از خانواده معظم شهید کریمی از شهدای مهندس مدافع حرم تجلیل شد و جمعی از مهندسان در رشته‌های مختلف نیز با اهدای لوح سپاسی از سوی استاندار قم مورد تقدیر قرار گرفتند.