اقتصادی

ادعای ماسک درباره افزایش کاربران جدید توییتر

همزمان با مهاجرت گسترده تبلیغ کنندگان و کاربران توییتر، ایلان ماسک اعلام کرد که تعداد کاربران جدیدی که به عضویت این پلتفرم رسانه اجتماعی درآمده اند به بالاترین حد خود رسیده است.

به گزارش خبر فوری، ایلان ماسک، مالک و مدیرعامل توییتر در توییتی اعلام کرد که در هفت روز منتهی به 16 نوامبر، ثبت نام توییتر به بیش از دو میلیون در روز رسیده که نسبت به هفته مشابه 66 درصد افزایش را نشان می دهد. در سال 2021 .

وی همچنین گفت: کاربران رکورد زمان زیادی را در توییتر سپری کردند و در هفت روز منتهی به 15 نوامبر، روزانه حدود هشت میلیارد دقیقه فعال بود که نسبت به هفته مشابه در سال 2021 30 درصد افزایش داشت.

شرکت هوافضا SpaceX، استارتاپ Neuralink and Burlington Co. ماسک که این تونل ها را اداره می کند، گفت که خرید توییتر رویای او را برای ایجاد یک برنامه همه منظوره به نام X تسریع خواهد کرد. ناگهان برنامه Twitter 2.0 دارای ویژگی هایی مانند پیام های مستقیم رمزگذاری شده، توییت های طولانی و گزینه های پرداخت خواهد بود.

ایلان ماسک روز یکشنبه در توییتی اعلام کرد که مسیری را برای توییتر می بیند که طی 12 تا 18 ماه آینده به بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه برسد.

تبلیغ‌کنندگان توییتر، از جمله شرکت‌های بزرگی مانند جنرال موتورز، موندلز اینترنشنال و فولکس واگن، تبلیغات خود را در توییتر به دلیل نگرانی‌ها در مورد تغییرات پلتفرم تحت مدیریت جدید متوقف کردند.

ماسک گفت: توییتر با واکنش شدید تبلیغ‌کنندگان مواجه شده است و دلیل آن کاهش شدید درآمد و ائتلاف گروه‌های مدنی است که بر تبلیغ‌کنندگان بزرگ فشار وارد می‌کند.

فعالان از تبلیغ‌کنندگان توییتر خواسته‌اند در صورتی که ماسک ممنوعیت توییتر خود را برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا لغو کند، اخطاریه‌ای صادر کنند تا تبلیغات آنها را حذف کنند.

صدها کارمند توییتر پس از اینکه ایلان ماسک اولتیماتوم برای ساعات طولانی کار یا ترک شرکت داد، توییتر را ترک کردند.

بر اساس گزارش رویترز، توییتر نیمی از کارکنان خود را در اوایل نوامبر اخراج کرد و تیم‌های مسئول ارتباطات، تعدیل محتوا، حقوق بشر و اخلاق یادگیری ماشینی و همچنین برخی از تیم‌های محصول و مهندسی را پاکسازی کرد.

انتهای پیام