اخبار حوادث

پایان جولان قمه‌کشان خیابان تختی رشت 

خبر فوری/گیلان فرمانده انتظامی رشت از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش که با در دست داشتن قمه در خیابان تختی این شهرستان قصد نزاع و درگیری داشتند، خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی در گفت‌وگو با خبرنگاران، مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی آرامش و امنیت شهروندان را به خطر بیندازد.

وی گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۳ نفر در خیابان تختی با در دست داشتن قمه قصد درگیری و نزاع دارند، بلافاصله ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۲ به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پلیس با حضور به موقع مانع از درگیری شد، تصریح کرد: در این راستا دو متهم که از اراذل و اوباش نوظهور هستند، دستگیر و از آن‌ها ۲ تیغه قمه کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان ۲۵ و ۲۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری یک نفر دیگر همچنان ادامه دارد.

سرهنگ حافظی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم، گفت: خوشبختانه با هوشیاری و همکاری آگاهانه شهروندان قانونمدار شاهد توسعه نظم و انضباط اجتماعی و ارتقاء احساس امنیت هستیم.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.