اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

روسری چی بخرم

معمولا اولین دلیلی که برای پوشیدن روسری به ذهن می‌رسد، مذهب است. اما با کمی دقت مشخص می‌شود که روسری در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان یک اکسسوری مد روز استفاده می‌شود. در واقع بانوان به دلایل مختلفی مانند: دین و مذهب، محافظت در برابر سرما یا تابش شدید آفتاب، مد روز و حتی حفظ سلامت موها ممکن است روسری بپوشند.

به گزارش ، امروزه تقاضا برای خرید روسری و شال با توجه به کاربردهای مختلفش، بیش از گذشته شده و به راحتی می‌توان تضمین کرد که تقاضا برای و شال در آینده باز هم بیشتر می‌شود. مخصوصا که طرح‌های روسری روز به روز در حال پیشرفت و تنوع بیشتر است. با نزدیک شدن به هوای سرد و تبدیل شدن لباس‌های گرم به یک نیاز و نه یک مد، شال و روسری تبدیل به نیازی اصلی حتی برای آقایان می‌شود.

تاریخ تاکنون ثابت کرده که روسری هرگز از مد نمی‌افتد. بنابراین آماده دیدن و پوشیدن روسری حتی در آینده باشید؛ چراکه بدون شک برای سالیان متمادی، جایگاه خود را در خط مقدم صنعت مد حفظ خواهند کرد.

به غیر از پوشیدن روسری، خانم‌ها حتی عاشق کادو گرفتن روسری در مناسبت‌های مختلف هستند؛ بنابراین خرید روسری می‌تواند روشی برای سورپرایز کردن عزیزان باشد! در ادامه به بررسی کاربردهای شال و روسری در فصول گوناگون و زمان‌های مختلف می‌پردازد؛

شال و روسری ؛ اکسسوری زیبا برای تمام فصول!

جذابیت شال و روسری به این است که در هر چهار فصل سال می‌تواند استفاده شود. در فصل پاییز یک گرمای فوق العاده ایجاد می‌کند و در فصل زمستان با جنسی گرم‌تر، این حرارت دلچسب بیشتر می‌شود. در بهار و تابستان نیز می‌توان با کمک یک سنجاق قفلی زیبا، از روسری شاداب کردن و ایجاد تنوع در لباس‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

روسری می‌تواند ترکیبی مناسب برای خوشرنگ کردن لباس‌ها و افزایش زیبایی‌شان به کار رود. همچنین روسری های با طرح و رنگ‌های مختلف، می‌توانند حس و حال تغییر فصول را به خوبی بیان کنند؛ مثلا برگ‌های پاییزی و تم نارنجی یک روسری، انتقال رنگ خوبی را از تابستان به پاییز ارایه خواهد کرد. این رنگ‌های جذاب را می‌توان با لباس موردعلاقه ست کرد و آماده انجام کارها یا رفتن به مهمانی شد.

برای مثال ترکیب منحصربه‌فرد انواع رنگ در شال و روسری های گلدوزی شده روی شال پشمی مشکی بی نظیر است! جالب است بدانید یکی از ترندهای روز، همین روسری های گلدوزی شده هستند.

روسری بخریم یا نه؟!

روسری یکی از آن پوشاکی است که می‌تواند به عنوان اکسسوری یا پایه استفاده شود. در برخی نقاط دنیا مانند فرانسه، کالیفرنیا و … روسری به عنوان یک اکسسوری شناخته می‌شود و در برخی مکان‌های دیگر مانند شهرهای سردسیر، می‌تواند به عنوان یک ضرورت زمستانی مورد استفاده قرار بگیرد.

برای کسانی که به دنبال لباس و اکسسوری شیک و رنگارنگ هستند، روسری نخی بهترین انتخاب است. استفاده از شال و روسری به‌عنوان اکسسوری باعث شیک‌تر شدن استایل می‌شود. این روسری‌ها می‌توانند سر و گردن را در تمام طول سال و در روزهای سرد پاییزی یا صبح‌های پرشور بهاری گرم کنند.

پس چه هوا 35 درجه و آفتابی باشد، چه 10 درجه زیر صفر، روسری و شال جواب فصل است! در واقع الگوها و رنگ‌های روشن راه‌حل‌هایی هستند که لباس‌های تک رنگ افراد را نه تنها به یک ظاهری مطابق مد تبدیل می‌کند، بلکه باعث حمایت از صنعتگران در سراسر جهان نیز می‌شود.

خرید شال و روسری های جذاب و رنگارنگ از کاتلیا

مجموعه کاتلیا به عنوان یک طراح، زندگی روزمره را با رنگ‌هایی شاد و جنسی فاخر به مصرف کنند‌گان هدیه می‌دهد. این مجموعه با هدف رضایت مشتریان و با در نظرگرفتن تیپ‌های شخصیتی و خصوصیات فردی خریداران به طراحی‌های کاربردی شال و روسری می‌پردازد. علاقه‌مندان به خرید شال و روسری‌های جذاب حتما از وبسایت کاتلیا دیدن کنند.جهت خرید شال و روسری عمده کلیک کنید