اخبار ورزشی

صحبت‌های جالب مانه درباره نقش مادرش در پیوستن به النصر

سادیو مانه از جمله ستاره‌های بزرگ فوتبال دنیا است که امسال تابستان راهی فوتبال عربستان شدند. او به النصر پیوست که چند ماه قبل با جذب کریستیانو رونالدو پیشتاز جذب ستاره‌های بزرگ بود. مانه در یک مصاحبه به ستایش از ستاره بزرگ هم‌تیمی‌اش پرداخت.

مانه در این مصاحبه گفت: رونالدو افسانه است. کریس بیرون از زمین فوتبال هم آدم شریفی است. صادقانه بگویم از اینکه با او همبازی هستم خیلی خیلی خوشحالم.

ستاره سنگالی درباره تصمیمش برای انتقال به فوتبال عربستان و پیوستن به النصر گفت: همه چیز در مسیر خوبی پیش می‌رود. انتقال من تا حدودی آنی اتفاق افتاد ولی فوتبال همین است. ما معتقدیم اتفاق خوبی بود که به عربستان بیایم و بازیکن النصر بشوم. مهم این است که در حال حاضر هر هفته بازی می‌کنم و خوشحالم و هر روز بهتر می‌شوم. مگر مهم‌تر از این داریم؟ دوباره می‌گویم از حضور در اینجا خوشحالم. لیگ عربستان تورنمنت خوبی است و ستاره‌های زیادی در آن هستند. این لیگ با قدم‌های استوار در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند.

مانه در ادامه درباره نقش خانواده و به خصوص مادرش در انتقال او به عربستان گفت: خانواده‌ام چون عربستان یک کشور مسلمان است من را برای انتقال به النصر تشویق کردم. مادرم خیلی خوشحال بود و اصرار داشت که النصر را انتخاب کنم.

258 258

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.