اخبار حوادث

برخورد خودرو به گاردریل در جاده لاکان رشت/ فوت نوجوان ۱۴ ساله

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ امیر طالبی بیان داشت: متاسفانه سرنشین ۱۴ ساله خودرو به علت شدت جراحات وارده فوت و راننده ۱۷ ساله در وضعیت اورژانسی به سر می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس گیلان، وی اضافه کرد: عصر امروز جمعه در پی اعلام یک فقره تصادف در جاده لاکان رشت مبنی برخورد یک دستگاه خودروی ال۹۰ با گاردریل، بلافاصله ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.  با حضور مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، تخطی از سرعت مجاز و عدم توانایی در کنترل موجب برخورد خودرو با گاردریل شد که راننده و سرنشین سریعا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

طالبی با بیان اینکه سرنشین ۱۴ ساله خودرو به علت شدت جراحات وارده متاسفانه فوت و راننده ۱۷ ساله در وضعیت اورژانسی به سر می‌برد افزود: متاسفانه راننده ال۹۰ فاقد گواهینامه بوده است.

وی با اشاره به اینکه تخطی از سرعت مطمئنه یکی از عوامل مهم بروز تصادفات رانندگی است، خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب زدگی و رانندگی نکردن با حالت خسته و خواب آلوده تا حد زیادی از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از والدین خواست از در اختیار قراردادن وسایل نقلیه (خودرو و موتورسیکلت) به فرزندان خود که گواهینامه رانندگی ندارند به جد خودداری کنند.