اخبار حوادث

ساعت آغاز به کار ادارات فارس طی ماه رمضان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت آغاز به کار کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات عمومی در ماه مبارک رمضان ۸ صبح خواهد بود و پایان ساعت کاری نیز مطابق با قوانین و مقررات مربوطه است.

ساعت آغاز به کار ادارات فارس طی ماه رمضان
آفتاب‌‌نیوز :

محسن نعمتی امروز، ۲۴ اسفندماه با اعلام این خبر گفت: تغییر ساعت آغاز به کار کارکنان با موافقت استاندار فارس و به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان از فضائل و برکات ماه شریف و نورانی رمضان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تغییر ساعت کار کارکنان دولت از روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ خواهد بود، افزود: ساعت آغاز به کار کارکنان دولت در استان فارس در روز‌های بعد از شب‌های قدر ساعت ۹ صبح تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به گونه‌ای برنامه‌ریزی و نظارت داشته باشند که تغییر ساعت کاری هیچ‌گونه خدشه‌ای در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات به مراجعین به ادارات ایجاد نکند.

به گزارش روابط عمومی استانداری فارس، نعمتی تصریح کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک‌ها، بخش‌های عملیاتی دارای نوبت کاری، آتش‌نشانی و مراکز انتظامی، تأمین کا‌های ضروری و بخش عملیاتی خدمات پست باید طبق روال گذشته خدمات خود را ارائه کنند.

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.