اقتصادی

تولید محتوای دیجیتال توسط مخاطبان تسهیل شد

یک شرکت دانش بنیان بستری را برای تسریع و کاهش هزینه های تولید اپلیکیشن برای مشتریان طراحی کرده است.

به گزارش خبر فوری، سعید مقدم آریایی، مدیرعامل شرکت دانش بان توضیح داد: هدف از راه اندازی این پلتفرم کاهش زمان و هزینه به روز رسانی اپلیکیشن برای شرکت هایی است که نیاز به ارتباط بیشتر با مخاطبان خود دارند.

وی ادامه داد: همچنین رویکرد ما حمایت از مجموعه هایی است که در حوزه نرم افزاری فعالیت می کنند اما به هر دلیلی نمی خواهند زمان و هزینه زیادی را صرف اپلیکیشن کنند. پلتفرم ما می تواند هزینه های تولید برنامه های کاربردی برای مشتریان را با افزایش سرعت به حداقل برساند.

مقدم آریایی خاطرنشان کرد: از ویژگی های این پلتفرم می توان به مدیریت محتوا و تصویر، خبرخوان اختصاصی، اطلاع رسانی، مخزن فایل، کیف پول اختصاصی، پخش زنده و مسابقات آنلاین اشاره کرد.

وی افزود: این نرم افزار طراحی اپلیکیشن با ماژول های مختلف ارائه شده توسط ارائه دهندگان محتوای دیجیتال، توانسته بستری را برای مجموعه ها و تیم های تولید محتوا فراهم کند تا از قابلیت های مختلف این زیرساخت مانند مشاوره، سرگرمی، برگزاری مناقصه، آموزش، اجتماعی استفاده کنند. رسانه ای و در فروشگاه برای عموم.

مدیرعامل این شرکت گفت: محیط های ساده و کاربردی با قابلیت های فراوان توانسته است تولیدکنندگان محتوا را قادر سازد تا محتوای مورد نظر خود را به صورت نرم افزاری مستقل و یا به صورت سرویس در کنار سایر اپلیکیشن ها به عنوان ابر اپلیکیشن ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: 55 فرصت شغلی در مجموعه ما ایجاد شده است. پلتفرمی که قیمت آن یک پنجم قیمت نمونه خارجی است اما خدمات پس از فروش آن به طور کامل در اختیار مشتریان داخلی قرار دارد.

این کارآفرین دانش بنیان معاون علمی گفت: قابلیت توسعه اپلیکیشن به عنوان یک سرویس مستقل از جمله قابلیت هایی است که در زیرساخت های مشابه برای ایجاد اپلیکیشن وجود ندارد. ارائه دهندگان محتوا قادر خواهند بود این فرآیند را از زمان پیش تولید تا زمان انتشار و به روز رسانی در سیستم مشاهده کنند تا محتوای مورد نظر به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

انتهای پیام/