اقتصادی

پیش فروش غیرقانونی مسکن با چهره سلبریتی‌های مشهور

اخیراً چندین شرکت ساختمانی با استفاده از چهره مشاهیر و فوتبالیست ها خبر از پیش فروش منازل در فضای مجازی و فضاهای شهری توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به خریداران و شهروندان داده و این فروش و اعلامیه را اعلام کردند. . غیرقانونی در نظر گرفته شد.

به گزارش خبر فوری ، چند شرکت که اجازه فروش پیش فروش ساختمان های خود را ندارند اخیراً تبلیغات گسترده ای را برای فروش خانه در برخی از مناطق استان تهران آغاز کرده اند. در همین راستا عکس ها و تبلیغات در فضای مجازی و فضاهای شهری منتشر و نصب شده است که در آن از عکس های فوتبالیست ها و مشاهیر استفاده شده است.

معاون مسکن اداره راه و شهرسازی استان تهران که این نوع فروش و تبلیغات غیرقانونی را در نظر دارد ، به خبر فوری گفت: به ادارات کل فرهنگ و جهت گیری اسلامی و مجوز تبلیغات شهر و مطبوعات و فضای مجازی را دریافت کنید. عدم انجام این کار منجر به پیش فروش غیرقانونی می شود.

یاسر لک تأکید کرد: تبلیغات گسترده در مسکن های پیش فروش با استفاده از چهره افراد مشهور در تهران و به ویژه در فضای مجازی مجوز قانونی نهادهای مربوطه را ندارد و باید در این زمینه به شهروندان اجازه تقلب داده شود و بیشتر مراقب باشند.

لیك گفت: “ما با فوتبالیست های مشهور و شناخته شده در كشور كه ​​سرمایه های ملی هستند مشكلی نداریم.” وی ادامه داد: حتی شرکت های فوق الذکر نیز از روند صدور مجوز آگاهی نخواهند داشت و ما از آنها می خواهیم قبل از انتشار آگهی ها برای دریافت مجوز اقدام کنند.

انتهای پیام