اخبار حوادث

توقیف لندکروز قاچاق حین تردد در خیابان‌های تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه تویوتا لندکروز قاچاق در محدوده خیابان فاطمی تهران خبرداد.

به گزارش خبر فوری، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز قاچاق در محدوده میدان جهاد در خیابان فاطمی تهران تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام شده و تردد خودروهای عبوری را تحت نظر قراردادند. 

وی با بیان اینکه در جریان بررسی‌ها مشخص شد که خودروی مذکور به شکل قاچاق وارد کشور شده و مدارک مربوط به پلاک با خودرو متفاوت است، گفت: با  کنترل ورود و خروج خودرو در نهایت ماموران موفق شدند تویوتا لندکروز مذکور را در محدوده بزرگراه شهید تندگویان  شناسایی و توقیف کنند. در بررسی های اولیه مشخص شد پلاک نصب شده بر خودرو جعلی و فاقد اصالت است.

افشاری افزود: در ادامه راننده بازداشت و برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقر انتظامی منتقل شد که این فرد در جریان تحقیقات انجام شده به مخدوش بودن اصالت خودرو اعتراف کرد و گفت که این خودرو فاقد مجوزهای گمرکی است و به شکل قاچاق وارد کشورشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره ارزش ریالی خودروی کشف شده نیز گفت:‌ کارشناسان مربوطه ارزش خودروی مکشوفه را دستکم  ۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند. 

به گفته وی در این خصوص  پرونده‌ای مقدماتی با موضوع قاچاق برای مالک خودروی تویوتا لندکروز تشکیل شد و این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین خودروی مذکور نیز توقیف شد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.