اخبار عمومی

توزیع اعتبار برای تجهیز مساجد خوزستان

رئیس اداره امور مالی و ذیحسابی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از اجرای طرح تجهیز مساجد سراسر استان با هدف ارائه خدمات به مردم استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، سیدمحمد موسوی با اشاره به اجرای طرح تجهیز مساجد خوزستان اضافه کرد: این طرح در راستای اصلاح، بهبود و توسعه اماکن فرهنگی و مذهبی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت با هدف حمایت از مساجد مناطق استان به ویژه مناطق کم برخوردار با هدف ارائه خدمات به مردم ولایت مدار و انقلابی استان انجام گرفته است.

توزیع اعتبار برای تجهیز مساجد خوزستان

رئیس اداره امور مالی و ذیحسابی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: تاکنون تعداد ۷۰۴ باب مسجد خوزستان در مرحله اول طرح تجهیز مساجد معرفی و در فرایند انجام مراحل اداری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با سازماندهی و برنامه‌ریزی مناسب توسط همه ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان از بین سه هزار و ۸۰۰ مسجد ثبت شده، تعداد ۷۰۴ باب مسجد در مرحله اول طرح تجهیز مساجد معرفی و پس از انجام مراحل مالی شامل خرید، تهیه فاکتور و تنظیم اسناد مالی برای مساجد مشمول طرح، اعتبار مورد نظر به مساجد اختصاص و وسایل سرمایشی خریداری و توزیع شد.

موسوی، طرح تجهیز مساجد خوزستان را یکی از اقدامات بسیار مهم در حوزه سخت افزاری بیان کرد و افزود: اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در این طرح در نظر گرفته شده که تا کنون ۳۰۰ میلیارد ریال آن برای تهیه وسایل سرمایشی مساجد جذب شده است.

وی گفت: جامعه هدف در اجرای این طرح، مساجد سراسر خوزستان به ویژه مساجد واقع در مناطق کم برخوردار است که امیدواریم با حمایت و مشارکت مجموعه‌های فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی از جمله دفتر نمایندگی، ولی فقیه در استان، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان و ادارات تابعه در سراسر استان بتوانیم همه مساجد شهرستان‌های سراسر استان را مشمول این طرح کنیم.