اخبار فرهنگی

حضور حداکثری در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند

به گزارش خبر فوری از مرکزی ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز یکشنبه در جمع ائمه جمعه استان مرکزی، گفت : حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

وی ادامه داد: مسئولان باید رقابت و امنیت سالم، اخلاقی بودن و سلامت انتخابات را در دستور کار خود قرار دهند و برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نیز گفت: سردار شهید سلیمانی در طول خدمت خود به دنبال پست، باند و جناح بازی نبود و همواره در انجام کار خیر پیش قدم بودند و نیاز است مسئولان سیره آن شهید والامقام را سرلوحه امور خود قرار دهند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: با همکاری و همراهی مسئولان و مردم استان مرکزی نرخ مشارکت در انتخابات در این استان باید به بالای ۷۰ درصد برسد و مردم استان همراه با کشور باید با حضور حداکثری در انتخابات همانند گذشته توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی به انتخاب اصلح‌ترین افراد نیز تاکید کرد و گفت: انتخاب افراد توانمند، دلسوز و انقلابی برای مجلس شورای اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کند.

امام جمعه اراک با یادآوری حوادث غزه گفت: اکنون پس از ۷۵ سال سلطه صهیونیست‌ها، با انجام عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان حماس همه چیز به نفع مردم غزه و فلسطین تغییر کرده‌ است.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: رژیم اسرائیل تلاش داشت باریکه غزه را به شهر سوخته تبدیل کند و مردم این منطقه را به سمت مصر و کرانه باختری و سرزمین‌های اردن کوچ دهد.

وی صرفه جویی و افزایش بهره وری را از جمله راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی عنوان کرد و افزود: هیچ کشوری با اسراف به جایی نرسیده و بر همین اساس صرفه جویی در مصرف منابع و افزایش بهره‌وری باید در دستور کار آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی استفاده از سامانه‌های آبیاری نوین در کشاورزی را از جمله راهکارهای صرفه جویی و افزایش بهره‌وری آب عنوان کرد و گفت: اجرای آبیاری بارانی افزایش مصرف و کاهش بهره وری آب را در بخش کشاورزی به همراه داشته و انتقال آب از طریق سامانه آبیاری نوین به ریشه گیاهان نقش مهمی در افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی آب در این بخش را به همراه دارد.

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.