اخبار حوادث

خسارت سیل به ۵۰۰ هکتار زمین کشاورزی گلستان

خورشیدهای جدید

هادی حق شناس امروز امروز جمعه 18 تیر پس از بازدید از اقدامات پاکسازی سیل آزادشهر در جلسه هماهنگی در محل استانداری این شهر اظهار داشت: کل استان بارید در سال گذشته نیمی از حجم سیلاب ها بود اما خوشبختانه تلفاتی در پی نداشته است.

وی افزود: مشکل طغیان در این منطقه هر ساله به دلیل محاصره رودخانه های مهم و جنگل ها در سال های اخیر تکرار می شود و باعث خسارت جدی به اراضی کشاورزی و خانه های مسکونی می شود ، بنابراین نیاز آبی در مناطق استان ایجاد می شود و سعی در بازگشایی رودخانه و مسیر آب را دارید. بازگشت به اصلی.

گلستان 500 هکتار خسارت سیل کشاورزی

استاندار گلستان با تقدیر از همه شهرداری های استان به دلیل همراهی با شهرهای گرفتار شده در سیل ، تأکید کرد: شهرداری ها باید با توجه به قوانین فنی و مهندسی ، با ساخت های اساسی و برنامه جامع شهر و رودخانه اقدامات لازم را انجام دهند. آنها بر اساس مطالعات دقیق ، با همكاری با آبهای منطقه ، مسكونی باز و حتی ایجاد سكونت در اطراف رودخانه ها ، آنها كانالی ایمن ایجاد كرده و آبراهه را از شهرها تخلیه می كنند تا از بروز سیلاب در آینده جلوگیری كنند.

با استناد به خسارت اقتصادی به حق شناس: “ما به طور مفصل به بررسی خسارت های اقتصادی ناشی از سیلاب می پردازیم ، اما آنچه اکنون می توان به آن اشاره کرد ، خسارت به 500 هکتار از اراضی کشاورزی و مزارع برنج در منطقه و همچنین جاده ها و خانه های مسکونی است.” پس از یک تخمین دقیق ، انتظار داریم که اقدامات لازم را برای جبران این امر انجام دهیم.

وی گفت: “من از همه نیروهای امدادی و خدماتی و همچنین سپاه ، بسیج ، ارتش و کل شورای استان تشکر می کنم. دیروز مردم کمک های لازم را برای کاهش خسارت ها داشتند و امروز برای پاکسازی رسوبات در شهرها و شهرها”.