اخبار سلامت

قابلیت‌های هوش‌مصنوعی پرچمدار سامسونگ لو رفت!

سامسونگ سری گلکسی S۲۴ را در تاریخ ۲۷ دی‌ماه معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که سه گوشی این سری از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی برخوردار باشند. اکنون برخی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این سری به بیرون درز کرده است.

براساس پست یک منبع آگاه در ایکس، سری گلکسی S۲۴ از هوش مصنوعی خود، یعنی «گلکسی AI» در مرورگر اینترنت و ساخت ویدیوهای اسلوموشن بهره خواهد برد. در رابط کاربری گلکسی One UI ۶.۱ هوش مصنوعی در مرورگر می‌تواند کارهای مختلفی انجام دهد؛ برای مثال، هوش مصنوعی گلکسی مطالب مهم در یک صفحه وب را مشخص می‌کند. همچنین این هوش مصنوعی توانایی ترجمه متن و خلاصه‌کردن مقاله‌ها را خواهد داشت. این ویژگی‌ها می‌توانند به بهبود بهره‌وری شما کمک کنند و زمان لازم برای انجام کارها مانند خواندن مقالات و درک آن‌ها را کاهش دهند.

قابلیت‌های هوش‌مصنوعی پرچمدار سامسونگ لو رفت!

هوش مصنوعی در سری گلکسی S۲۴

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که با رابط کاربری و هوش مصنوعی جدید می‌توان هر قسمت از یک ویدیو را انتخاب کرد و بدون نیاز به اپلیکیشن جداگانه، نسخه اسلوموشن آن را ایجاد کرد. بااین‌حال، باید تا رویداد ۲۷ دی‌ماه صبر کنیم و ببینیم که این ویژگی در عمل چقدر خوب کار می‌کند.

برخی دیگر از ویژگی‌ها گلکسی AI نیز مانند خلاصه‌نویسی یادداشت‌ها در اپلیکیشن سامسونگ نوت، ترجمه آنی در حین تماس، تولید والپیپر با هوش مصنوعی برای تصویر پس‌زمینه یا صفحه قفل فاش شده‌اند. همچنین این هوش مصنوعی ممکن است به شما امکان دهد تا سوژه‌های مختلف را از تصاویر و ویدیوها پاک کنید.

به‌طور کلی، سامسونگ از سال ۱۹۸۸ که اولین گوشی خود را عرضه کرد، نوآوری‌های زیادی را به دنیای گوشی‌ها آورد. این شرکت با عرضه سری گوشی‌های نوت، نمایشگرهای بزرگ‌تر را به بازار آورد. سپس در سال ۲۰۱۴، از گوشی مقاوم به آب رونمایی کرد. در سال ۲۰۲۰ نیز گوشی‌های تاشوی لمسی را که یادآور گوشی‌های تاشوی قدیمی این شرکت بودند، عرضه کرد. حالا به‌نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۴، با معرفی گلکسی AI، این شرکت به نوآوری خود ادامه می‌دهد.

۲۲۷۲۲۷

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.