اخبار ورزشی

انتشار اسناد مالیاتی پرداختی پرسپولیس به رادو و برانکو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در رابطه با پرونده مالیاتی بوژیدار رادوشوکیچ به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند: با همکاری مسئولان محترم سازمان امور مالیاتی کشور، مفاصاحساب مالیاتی مربوط به دوران حضور دروازه‌بان سابق پرسپولیس در ایران روز ۲۵ بهمن دریافت و بلافاصله ترجمه و برای وکیل این بازیکن ارسال شد.

مرتبه اول‌، وکیل رادوشویچ این نامه را کافی ندانست و به همین دلیل با پیگیری‌های باشگاه و همکاری مجدد مسئولان این سازمان چند نامه دیگر مبنی بر تسویه حساب مالیات این بازیکن تنظیم و برای وکیلش فرستاده شد.

برگه تسویه حساب مالیاتی که برای رادوشویچ اخذ شده معتبرترین نامه در این زمینه است که سازمان امور مالیاتی کشور برای اشخاص حقیقی یا حقوقی صادر می‌کند و نکته مهمتر اینکه تسویه حساب مالیاتی با برانکو ایوانکوویچ نیز که همین چند هفته پیش انجام شد عینا و دقیقا مانند همین برگه بوده که برای سرمربی سابق پرسپولیس ارسال شد و مورد قبول و تأیید او و وکیلش قرار گرفت.

با این حال و در کمال تعجب شاهدیم که بازیکن کروات و وکیلش بدون هیچ دلیل منطقی و مستدلی هر بار فرم مفاصاحساب صادر شده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور را رد می‌کنند و به دلایلی که برای هیچکس مشخص نیست از ارسال تاییدیه به فیفا خودداری کرده و عجیب این که باشگاه پرسپولیس را متهم به دروغ گویی هم می‌کنند.

انتشار اسناد مالیاتی پرداختی پرسپولیس به رادو و برانکو

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.