اخبار جامعه

خبرنگاران و اصحاب رسانه همیشه در میدان حاضر هستند

وی در هفدهم این ماه به عنوان معاون رئیس جمهور و مدیر کل تهران و شرکتهای عامل حومه از طرف مرداد تبریک گفته شد.

به گزارش خبر فوری ، با استناد به روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ، پیام تبریک فرنوش نوبخت می گوید: نشان دادن اطلاعات دقیق و عینی به مردم. او از واقعیت مراقبت کرده است.

اما نباید فراموش کرد که برای مقابله با مشکلات و خطرات کشور ، بعضی اوقات پیشکسوتان مبارز در خط مقدم هستند و در موارد دیگر پزشکان و پرستاران خود را فدا می کنند ، اما وقتی همه این مشکلات رخ می دهد ، روزنامه نگاران و اعضای رسانه ها حضور دارند. آنها کار خود را انجام می دهند ، کار آنها نشان دادن خطرات و فعالیت های دیگران است.

با شیوع Coronavirus ، روزنامه نگاران تلاش زیادی می كنند تا درمورد مصوبات دستگاههای مسئول در زمینه پیشگیری از بیماری عروق كرونوی ، آگاه شوند و گزارشهای مختلفی را درباره فعالیت سازمانها و شركتهای مختلف كشور ، به ویژه خدمات همكاران من در شركت اپرا متروی تهران تهیه كنند. آنها در تلاشند مقیاس این بحران و پیامدهای آن را کاهش دهند.

وی ضمن تقدیر از یاد و خاطره شهید صارمی ، به همه فعالان این حوزه به ویژه روزنامه نگاران اجتماعی و شهری تبریک گفت؛ “من از تلاش شما در جهت اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با کسانی که شما را دوست دارند قدردانی می کنم. امیدواریم که شما در سایه لطف خدا سالم باشید.”

انتهای پیام