اقتصادی

گزارشی از مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل بانک سپه

مراسم معارفه محمدکاظم چقازردی مدیرعامل سابق بانک سپه و ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در جمع وزیر اقتصاد و مقامات لشکری ​​و کشوری برگزار شد.

به گزارش خبر فوری، بانک سپه، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در این مراسم با اشاره به حرکت نظام بانکی به سمت عدالت و بهره وری، مهمترین درخواست دولت از نظام بانکی کشور را حمایت کرد. کمک به ابعاد تولید درون زا و عدالت اجتماعی با رعایت موازین شرعی و فقهی از مهمترین وظایف نظام بانکی کشور است.
وی با اشاره به اهمیت حقوق فعالان اقتصادی و لزوم شفافیت در شبکه بانکی در این حوزه، گفت: یکی از لایه های اعتباری و حقوق بانکی در کشور، دسترسی فعالان اقتصادی به قراردادها و چگونگی آن است. محاسبه شود. با قابلیت شکایت برای سود و ضمانت.
ضمن تاکید بر موضوع اجرای کامل قانون، سایر تصمیمات شورای پول و اعتبار و ایجاد سایر اهداف توسعه بانکی از جمله ترک کارآفرینی غیرضروری و توسل به سرمایه گذاری های کلان و چشمگیر در کشور از دیگر اولویت های نظام بانکی است.
بانک ها باید در خط مقدم گشایش جبهه های سرمایه گذاری جدید در کشور باشند

خاندوزی با اشاره به نقش موثر بانک سپه در پروژه های بزرگی چون گل گهر، چادرملو، سیمان هرمزگان و بید بلند، گفت: امروز کشور نیازمند سرمایه گذاری های جدید است و مهم این است که بانک ها از سرمایه گذاری های غیرضروری خارج شده و راه خود را باز کنند و در این راستا، بانک سپه در این پروژه ها نقش مهمی را ایفا می کند. هنگام باز کردن
وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: در قانون بودجه، رئیس جمهور ضرورت تغییر نقش شبکه بانکی را در دستورات خود بیان کرد و امیدواریم شاهد تلاش مدیران جدید شبکه بانکی دولتی باشیم.
بانک سپه با افتخار از یک آزمون بزرگ بیرون آمد

وی پروژه بزرگ ملی ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح بانک سپه را پروژه ای چند بعدی و چند بعدی برشمرد و موفقیت این پروژه بزرگ و بدون حاشیه در کشور را نتیجه درایت سپه دانست. . مدیران بانک ها و ادغام بانک ها
وزیر اقتصاد و دارایی در بخشی دیگر از سخنان خود از مدیرعامل جدید بانک سپه خواست انسجام مدیران و کارکنان بانک سپه بزرگ را در دستور کار خود قرار دهد تا این بانک بزرگترین و موثرترین بازیگر باشد. سیستم بانکی کشور
خاندوزی با اشاره به چالش‌های اصلی بانک سپه افزود: بیشتر دارایی‌های بلوکه شده یکی از چالش‌های بانک سپه در اکثر بانک‌ها است و به دنبال آن چالش‌های حقوقی، مالی و منابع انسانی پیش روی بانک پس از فرآیند ادغام قرار دارد.
وی کسری ترازنامه را یکی دیگر از چالش های بانک به دلیل عدم تعادل دارایی های انتقال بدهی در فرآیند ادغام عنوان کرد و افزود: گزارش کامل این اقدام مهم را به رهبر معظم انقلاب تقدیم خواهیم کرد.
وزیر اقتصاد و دارایی دیگر الزامات برنامه های بانک سپه را اصلاح و شفاف سازی ساختار تجاری بانک سپه و شرکت های تابعه و تولید مرکزی برشمرد و خاطرنشان کرد: منحنی را پیش ببریم.
سپاه؛ به بزرگترین بانک دیجیتال خاورمیانه در تراز انقلاب اسلامی تبدیل خواهد شد

در این رویداد، ابراهیمی، مدیرعامل جدید بانک سپه در گفت‌وگویی با طراحی خطوط کسب‌وکار بر اساس شرایط و ماموریت‌های جدید محیطی، به‌روزرسانی فناوری موجود، استقرار نظام جامع بانکی، بانک سپه را به بزرگترین بانک دیجیتال تبدیل کرد. وی در کمک به خاورمیانه و انقلاب اسلامی در تحقق اهداف اقتصادی خود، مقاومت را از اهداف و اولویت های اصلی این بانک اعلام کرد.
محمدکاظم چقازردی نیز با تشکر از زحمات چندین ساله مدیرعامل سابق بانک گفت: سلامت فعلی بانک سپه حاصل بیش از 9 دهه تلاش و مجاهدت مدیران و کارکنان این بانک است.
نیاز به سودآوری از طریق واسطه گری مالی و خدمات
وی با اشاره به تلاش کشور برای کسب سود از طریق فعالیت های غیربانکی، گفت: بر اساس قوانین جاری کمتر بانکی می تواند از طریق واسطه گری مالی سود کسب کند و در حوزه خدمات، کارمزد دریافت می شود. هزینه های جاری بانکی داشته باشد. بانک ها برای کسب درآمد مجبور به انجام فعالیت های مختلفی مانند حاکمیت شرکتی هستند. ادامه روند کسب سود برای بانک ها از طریق کارآفرینی خطراتی دارد. بنابراین لازم است نهادهای ذیربط ابتدا بر اساس مقررات جدید عمل کرده و رتبه بندی را تعیین کنند و سپس زمینه خروج بانک ها از شرکت را فراهم کنند.
مدیرعامل بانک سپه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ادغام بانک های مرتبط با نیروهای مسلح بانک سپه گفت: امروز اولین بانک ایران با پنج بانک خصوصی به بزرگترین بانک کشور تبدیل شده است. به بانک دولتی، آنها به صورت یک بانک واحد فعالیت می کنند که شرایط پایان ادغام را کمی دشوارتر می کند، مشکلی که به زودی با کمک وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی حل خواهد شد.
مراقبت از کارکنان و ارتقای همدلی و هم افزایی؛ برنامه پیش فرض
ابراهیمی یادآور شد: ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح بانک سپه علاوه بر برخی چالش ها، فرصت های مفیدی را نیز برای این بانک ایجاد کرد و باید از آن نهایت بهره را ببریم.
مدیرعامل بانک سپه، توجه به نیروی انسانی و ارتقای همدلی و هم افزایی کارکنان را از مهمترین برنامه های اولویت دار این بانک دانست و گفت: تمامی مسائل و مشکلات بانک بر اساس نیروی انسانی حل می شود. این بانک؛ بنابراین باید ابتدا نیروی انسانی بانک های در حال ادغام را با اتحاد و همدلی سازماندهی و بسیج کنیم تا به اهداف و چشم انداز بانک برسیم.
سپه ضمن تاکید بر استفاده از همه توانمندی ها و توانمندی های بانک، خاطرنشان کرد: این بانک نیازمند مدیرانی است که قفل را بشکنند و با توکل به یاری الهی راه را برای تعالی بانک در کوتاه مدت هموار کنند.
جوانان؛ دستیابی به بزرگترین مزیت رقابتی و بزرگترین بانک دیجیتال در سطح خاورمیانه و انقلاب اسلامی
ابراهیم، ​​جوان بودن را بزرگترین نقطه قوت بانک سپه دانست و گفت: بیش از 75 درصد کارکنان این بانک کمتر از 20 سال سابقه خدمت دارند و این یکی از بزرگترین مزیت های رقابتی و اولین و آخرین فرصت طلایی برای بانک سپه خواهد بود. جوانان، مردم در بانک سپه.” به همین دلیل باید از این فرصت استثنایی برای بانک استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: به فضل الهی با بهره گیری از فرصت های موجود و تلاش های مستمر جهادی و انقلابی و با اطمینان در تحقق وعده های الهی، این بانک به بزرگترین بانک دیجیتال خاورمیانه تبدیل خواهد شد و در آینده و در سطح انقلاب اسلامی».
استقرار نظام جامع بانکی و الگوی بانکی در اقتصاد مقاومتی
مدیرعامل بانک سپه توسعه طرح‌های تحول استراتژیک، اجرای نظام جامع بانکی و اجرای طرح تحول فناوری، طراحی خطوط کسب‌وکار با توجه به الزامات محیطی و مأموریتی، مهندسی ساختار سازمانی، طراحی مجدد مدل خدمات مشتریان ویژه، بهبود. شاخص عملیاتی کاهش معوقات، مدیریت زیان و سود بانک را از دیگر برنامه های مهم بانک ذکر کرد.
ابراهیمی در پایان از آمادگی بانک سپه برای نقش آفرینی برای کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی خبر داد و اظهار داشت: این بانک تلاش خواهد کرد الگوی مناسبی برای کمک به استقرار اقتصاد مقاومتی در کشور باشد. فعالیت های فرعی و فعالیت های بانکی.

انتهای پیام/