اخبار ورزشی

عکس‌| اوج‌گیری نوراللهی پس از جنجال در تیم ملی

محمد عارف معزی؛ احمد نواللهی، ملی پوش الوحده امارات، این روزها دارد دوران اوج خود را تجربه می کند. ستاره ایرانی الوحده در هفته‌های اخیر و به ویژه از زمانی که از اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا خط خورد درخشش خیره‌کننده‌ای در فوتبال امارات داشته و با گلزنی‌های برای تیم الوحده به یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم تبدیل شده است.

بازیکنی با عملکردی بی نظیر در امارات!

احمد نوراللهی را همه می شناسند، بازیکنی با عملکردی قوی. نوراللهی پس از بازی تیم ملی در برابر تیم هنگ کنگ، برای تیم الوحده عملکردی چشمگیر داشته است. اگر نیم نگاهی به آمار او بعد از بازی با هنگ کنگ بندازیم، صد درصد متوجه این موضوع خواهیم شد!

نوراللهی پس از بازی با هنگ کنگ ۱۲ بار برای تیم الوحده امارات به زمین رفته و در این ۱۲ بازی موفق شده ۸ گل و ۶ پاس گل بدهد که به نوبه خود عملکردی فوق‌العاده است.

عکس‌| اوج‌گیری نوراللهی پس از جنجال در تیم ملی

خط خوردن از لیست تیم ملی!

احمد نوراللهی در اردوی گذشته تیم ملی ایران پس از اینکه متوجه شد در ترکیب و حتی فهرست نخستین مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل هنگ‌کنگ قرار ندارد، با ناراحتی وسایل خود را در هتل المپیک جمع کرد و به امارات سفر کرد که همان اتفاق حالا منجر به غیبتش در لیست شده است.

نوراللهی پس از اینکه حاضر نشد روی سکوهای ورزشگاه آزادی در دیدار تیم ملی مقابل تیم هنگ‌کنگ بنشیند و در دومین مسابقه مقدماتی جام جهانی برابر ازبکستان هم غایب بود، بهترین عملکرد را در باشگاه الوحده داشت و در تمام بازی‌ها درخشید ولی به‌خاطر مسائل قبلی، جام ملت‌های آسیا را از دست داد.

آیا قلعه نویی پشیمان است؟

حال پس از این اتفاقات و گذر از جام ملت های آسیا، نوراللهی خود را به همه ثابت کرد. خیلی ها از جای خالی او در تیم ملی حرف می زنند که اگر احمد در جام ملت ها حاضر بود بهتر نبود؟

این سوالی است که صد درصد ذهن همه را درگیر کرده است، که آیا نوراللهی پس از جام ملت‌های آسیا به تیم ملی دعوت می‌شود؟

امیر قلعه‌نویی چند روز قبل به این سوال واکنشی جالب داده است.او در حاشیه دیدار تیم فوتبال هنرمندان در خصوص وضعیت هافبک ایرانی الوحده گفت: «آقای نوراللهی از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداشت و در تمام اردوهای تیم ملی هم حضور داشت و بازی کرد منتهی یک رفتاری داشت که فعلا برای حضور در تیم ملی به مشکل‌ خورده است.»

در نهایت باید دید تنبیه نوراللهی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و او دوباره شانس بازی در تیم ملی را به‌دست می‌آورد یا خیر.

عکس‌| اوج‌گیری نوراللهی پس از جنجال در تیم ملی

۲۵۸۲۵۸

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.