اخبار حوادث

کشف ۵۰۰ تن کالای اساسی احتکارشده در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۰۰ تن انواع کالای اساسی احتکارشده از ۵ انبار واقع در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش خبر فوری، سرهنگ  هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی کالای اساسی از سوی مالک پنج انبار در محدوده باقر شهر، بررسی و رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به نتایج بررسی‌های اولیه ماموران پلیس امنیت امنیت اقتصادی تهران بزرگ، گفـت: در جریان بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که گزارش واصله صحت داشته و متهم با انتقال کالاهای اساسی به این مکان اقدام به احتکار اقلام مورد نیاز مردم کرده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضائی انجام شده و ماموران مجوز عملیات را در این انبارها دریافت کردند.

بهرامی با اشاره به بازدید ماموران از پنج انبار مذکور گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در جریان بازرسی از پنج انبار مذکور ۳۵۵ تن انواع چای، ۹۵ تن برنج هندی، گردو، لیموعمانی، قند، شکر و ۶۷۰۰ عدد سرم دارویی فاقد مجوزهای قانونی و سابقه ثبت در سامانه انبارها را کشف کردند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه دستور توقیف این اموال صادر شد، درباره ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده از این پنج انبار نیز گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده ۲۸۵ میلیارد ریال برآورد شده است.  

وی با بیان اینکه مالک هر پنج انبار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.  

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.