اقتصادی

دستگاه اتوماتیک جوش پلاستیک به تولید دانش‌بنیان‌ها رسید

دستگاه جوش پلاستیک اتوماتیک ایرانسخت توسط یکی از شرکت های دانش بنیان فرآیند جوش اتوماتیک ورق تروپلاین، انواع پارچه های صنعتی و ترموپلاستیک، جوش سالن های ورزشی و کف بیمارستانی تولید شد.

به گزارش خبر فوری، پویا تفرشی یکی از اعضای هیئت مدیره این شرکت گفت: دستگاه های جوش پلاستیک اتوماتیک ربات های کوچکی هستند که برگرفته از دانش مکاترونیک هستند تا فرآیند جوشکاری را به صورت خودکار، مستمر و یکنواخت و با ظرفیت کاری بالا و معیارهای مختلف از جمله فشار انجام دهند. سرعت و درجه حرارت آنالوگ و دیجیتال قابل کنترل است.

وی کنترل الکترونیکی دقیق هوای گرم بین 40 تا 500 درجه سانتیگراد، سبکی، حجم کم و قابل حمل بودن، قابلیت نصب بر روی ماشین آلات و کارکرد مداوم را از مزایای دستگاه جوش اتوماتیک دانست و افزود: از این دستگاه در ساخت است. صنعت، صنایع در کشاورزی، سدسازی، صنعت آب و فاضلاب، دفن زباله و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کاربرد دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت علمی رئیس جمهور، تفرشی با بیان اینکه دستگاه جوش پلاستیک اتوماتیک برای جوشکاری انواع ورق های ژئوممبران، دیواره های تونل مترو، تالاب ها، انتقال فاضلاب و لوله های بتنی دفن زباله و ساخت و ساز استفاده می شود، اظهار کرد: مخازن و مخازن ذخیره و انتقال آب و ساخت استخرها از پرورش ماهی استفاده می شود، گفت: جوشکاری انواع ورق تروپلین، پارچه های صنعتی و ترموپلاستیک، کف سالن های ورزشی، بیمارستان ها، واگن های قطار شهری و اتوبوس، جوشکاری جوشکاری و ساخت چادر مسافرتی، ابزار پارچه ای، خیمه شب بازی، کمپ ها، اقامتگاه ها و بیمارستان های صحرایی از جمله موارد دیگری است که از دستگاه جوش پلاستیک استفاده می شود.

انتهای پیام