اخبار ورزشی

داوری: حدادی دوست داشت در یک تورنمنت بزرگ از تیم ملی خداحافظی کند

رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه حامد حدادی با درد و مصدومیت در جام جهانی بازی کرد، گفت: حدادی دوست داشت در یک تورنمنت بزرگ از تیم ملی خداحافظی کند.

به گزارش خبر فوری، جواد داوری در حاشیه بازدید کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، از تمرین تیم ملی بسکتبال ایران قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: تیم ملی ایران چهار ماه است که اردوهای زیادی را با سرمربیگری دمیر پشت سر گذاشته است و علاوه بر حضور در جام جهانی، ۱۰ مسابقه بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم شرایط را به خوبی فراهم کنیم.

او ادامه داد: میانگین سنی تیم ملی امروز بسیار متفاوت شده و این مسئله بسیار مهمی است.

رییس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه حامد حدادی با درد در جام جهانی حضور یافت، گفت: او با جود مصدومیت کارش را دنبال کرد و در تیم ملی به منظور حضور در جام جهانی حضور یافت و علاقمند بود که در تورنمنت بزرگی خداحافظی کند که خوشبختانه این اتفاق نیز رقم خورد.

داوری با بیان اینکه ایمیل موافقت امینی و یخچالی را از باشگاه‌هایشان گرفته بودیم تا در بازی‌های آسیایی تیم ملی را همراهی کنند، خاطرنشان کرد: این بازیکنان اما با توجه به برنامه مسابقات باشگاه‌ها اجازه حضور در بازی‌های آسیایی و همراهی تیم‌ ملی را ندارند.

وی افزود: تیم ملی بسکتبال این روزها به انسجام، همبستگی و کسب مدال در بازی‌های آسیایی نیاز دارد و فرداشب به این دوره از بازی‌ها اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.