اخبار حوادث

پایان زورگیری‌های مامورنمای میانسال در جنوب تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این‌باره گفت: از چند روز پیش وقوع چندین فقره سرقت توسط مرد میانسالی که خود را مامور معرفی کرده بود، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شده بود و در همین راستا نیز ماموران  کلانتری ۱۷۲ فرماندهی انتظامی شهر ری رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد:  تحقیقات میدانی ماموران نشان داد مردی حدودا ۴۰ ساله ابتدا سوژه‌های خودرا شناسایی کرده و سپس با معرفی خود به عنوان مامور پلیس و به بهانه اینکه آنان موادمخدر مصرف کرده اقدام به دستگیری آنان کرده و در ادامه با سرقت از این افراد آنان را رها کرده است.  

طرهانی با بیان اینکه تیم اطلاعات کلانتری حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اقداک به پایش تصاویر به دست آمده از متهم کردند، گفت:‌ماموران با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان در نوزدهم تیرماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را در اطراف شهرری مورد شناسایی قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد که هیچ ارتباطی با مجموعه‌های نظامی و انتظامی نداشت، در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت که از دست‌کم ۱۰ تن با همین شیوه سرقت و زورگیری کرده است. تا کنون شش مالباخته مورد شناسایی قرار گرفته است.

به گفته وی برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد، اما تحقیقات در خصوص پرونده این فرد همچنان در حال انجام است.

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.