اخبار حوادث

ترافیک پرحجم در ۳ محور مواصلاتی/ بارش برف و باران در جاده‌های ۷ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در جاده های هفت استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با خبر فوری. وی در خصوص وضعیت ترافیکی راه های کشور گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه در سراسر کشور ترافیک در محور قزوین-کرج-تهران حدفاصل امامزاده طاهر به مهرشهر و حدفاصل محمدشهر به فردیس. پل نیمه سنگین است. همچنین وضعیت مشابهی در محور تهران – کرج – قزوین، حدفاصل پل گرمدره و کلک و محدوده مهرشهر و در محور تهران – شهریار گزارش شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده های کشور نیز گفت: گزارش های دریافتی حاکی از بارش باران در برخی مناطق استان های ایلام و کرمانشاه است. همچنین در برخی مناطق اصفهان، چهار محال و بختیاری، لرستان، مرکزی و همدان بارش برف رخ داده است. در شرایط زمستانی رانندگان ملزم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ هستند. پر کردن باک خودرو در ابتدای سفر و داشتن غذای کافی و لباس گرم از دیگر مواردی است که برای سفرهای زمستانی توصیه می شود.

شیرانی با اشاره به پیش بینی جوی بارش برف و باران در 10 استان کشور گفت: از امروز تا شنبه در استان های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد احتمال بارش برف و باران وجود دارد. بوشهر، فارس، اصفهان، همدان و کرمانشاه و لذا رانندگان موظفند با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز خودداری کنند، همچنین باید فاصله مناسبی با خودروی جلویی داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور شهرستان فرجه درباره محورهای دارای ممنوعیت یا محدودیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در مسیر جایگزین خرم آباد – پل انجام می شود. محور زال و محور خرم آباد – کوهدشت همچنین محور ریگان – ایرانشهر، هشتگرد – طالقان جدید، گنجنامه – تویسرکان، لاسم – ارجمند، وزک – بلده، سروآباد – پاوه و سیسخت – پادنا نیز مسدود است.

ادامه مطلب

نکات مهمی که رانندگان در فصل زمستان باید رعایت کنند

هنگام رانندگی در روزهای برفی و بارانی به این نکات توجه کنید

شیرانی با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها و همچنین محورهای دارای مسدود و ترافیک مناسب ترین زمان و مسیر را برای سفر انتخاب کنند. محدودیت های.

انتهای پیام