اخبار فرهنگی

پخش «نجلا» و ۴ سریال دیگر از آی فیلم

شبکه آی‌فیلم فارسی پنج مجموعه تلویزیونی را آماده پخش کرده است که از این هفته روی آنتن می‌روند.

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، «خانه پدری»، «سایه آفتاب»، «آبی مثل دریا»، «نجلا ۲» و «دایره تردید» از جمله سریال‌هایی هستند که از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

سریال «خانه پدری» به کارگردانی فریدون حسن‌پور روایتگر زندگی دختری است که متوجه می‌شود خانواده‌ای که در آن بزرگ شده، خانواده واقعی او نیستند، از این‌رو درصدد یافتن پدر و مادر واقعی خود برآمده و در این مسیر با حقایقی مواجه می‌شود.

«خانه پدری» محصول سال ۱۳۸۰ است که بازیگرانی چون ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی، دانیال حکیمی، شقایق فراهانی، پوراندخت مهیمن، سام درخشانی و حمیدرضا افشار در آن ایفای نقش کرده‌اند.

این سریال از امروز یکشنبه، ۲۹ مرداد ماه هر روز ساعت ۱۶ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های ۱۲ شب و ۸ صبح روز بعد بازپخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «سایه آفتاب» هم از امشب ساعت ۲۰ پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۴ و ۱۲ روز بعد روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: علی عسگری پس از آزادی از زندان با حاج علی مهدوی که استاد دانشگاه و از مبارزان قدیمی است، آشنا می‌شود. حاج علی گذشته علی را برایش بازگو می‌کند. علی درمی‌یابد که پدربزرگش عباس زاغی و پدرش ابوالفضل از مبارزان علیه رژیم شاهنشاهی بوده‌اند و در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده‌اند.

حامد بهداد، یوسف تیموری، مجید مظفری، آهو خردمند، شیوا بلوریان، آناهیتا نعمتی و پژمان بازغی از بازیگران این سریال هستند.

«آبی مثل دریا» از دیگر سریال‌هایی است که شبکه آی فیلم در جدول پخشش قرار داده است.

رویا تیموریان، زهرا سعیدی، سعید نیکپور ، شمسی فضل‌الهی، سیاوش طهمورث و فخرالدین صدیق شریف از بازیگران این سریال هستند.

«آبی مثل دریا» درباره زنی به نام جلیله است که استاد دانشگاه است و شوهرش در جریان انقلاب شهید شده است. او طی چند باری که به بهشت زهرا می‌رود، شاخه گلی روی مزار شوهرش می‌بیند و دنبال کردن این جریان، پای زنی را به ماجرا باز می‌کند.

«آبی مثل دریا» از دوشنبه، ۳۰ مرداد هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های یک بامداد و ۹ صبح روز بعد خواهد بود.

شبکه آی فیلم در ادامه پخش فصل اول مجموعه تلویزیونی «نجلا» که از چندی پیش آغاز شده، فصل دوم این سریال را هم پخش خواهد کرد.

فصل دوم «نجلا» از دوشنبه، ۳۰ مرداد هر شب ساعت ۲۱ پخش می‌شود و تکرارش در ساعت‌های ۵ و ۱۳ روز بعد روی آنتن می‌رود. 

در این سریال حسام منظور، ملیکا شریفی نیا، آزیتا حاجیان، محیا دهقانی، هدایت هاشمی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، تورج فرامرزیان و مصطفی ساسانی بازی می کنند.

مجموعه تلویزیونی «دایره تردید» هم از جمعه، ۳ شهریور هر شب ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن ساعت‌های ۳ و ۱۱ روز بعد خواهد بود.

در هر قسمت از سریال «دایره تردید» یک ماجرای پلیسی روایت می‌شود. داستان‌های این سریال عموماً به ماجراهای جنایی مربوط می‌شوند و در هر قسمت یک اتفاق رخ می‌دهد که آن ماجرا توسط کارآگاه پلیس و دستیارانش کشف رمز می‌شود و … .

فرامرز صدیقی، علی اوسیوند، رضا رضوی، بهزاد خداویسی، لیلی رشیدی، داود رشیدی و الهام چرخنده از جمله بازیگران این سریال هستند.

انتهای پیام

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.