اخبار فرهنگی

دیدار قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهید دانیال رضازاده

خبر فوری/ خراسان رضوی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح 17 دی ماه در سفر استانی خراسان رضوی با خانواده شهید امنیت «دانیال رضازاده» دیدار و گفتگو کرد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این دیدار گفت: شهدا ممکن است در زمان حیاتشان شناخته نشوند و خداوند مظاهر آنها را بعد از شهادت آشکار می کند. آنها به عهد خود وفا کردند و خداوند آنها را دوست داشته است و امیدواریم راهنمایان خوبی برای این شهدا باشند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: شهدا افرادی هستند که در بین ما زندگی می کنند اما در طول زندگی آنها را نمی شناسیم و بعد از رفتنشان می فهمیم که بین آنها و خدا عهدی بوده که نمی توانیم آن را توصیف کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خداوند متعال به همه بازماندگان و خانواده معظم شهدا صبر عنایت خواهد کرد و قطعا جایگاه شهیدان «دانیال رضازاده» و «حسین زینال زاده» جایگاه رفیعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید مشهد، شهید دانیال رضازاده متولد دهه 70 در مشهد، از دانشجویان بسیجی دانشگاه شهید منتظری بود که در پنجم آبان 1401 توسط اغتشاشگران با ضربات چاقو به شهادت رسید. رضازاده تنها فرزند خانواده بود و سال گذشته ازدواج کرد و پس از فوت پدر سرپرست خانواده و پشتیبان مادرش بود.

انتهای پیام